23 ian. 2010

E cu tuchscrin? Nu, dar sigur are snake pe el!

Faza amintita acuma:

Se facea ca eram in clasa a 8-a daca nu ma lasa asa de rau memoria (da, am trecut si eu prin generala) si tocmai erau la moda suferintele cu telefoane care-mai-de-care. Eu aveam un telefon simplu, fara blutut, infraroș si toate cacturile de genul, aveam un telefon la care ma tinea bateria 5-6 zile cu vorbit si dat pe net prin GPRS ca la momentul cand am cumparat eu teleofnul respecctiv nu exista (sau cel putin nu era in Romania) 3G-ul.

Eram in pauza si se duce colegu' meu de banca la unu si il intreaba:
-Ba, telefonu' tau are Symbian?
Asta era in mana cu un Nokia din generatia 1000-2000, oricum cu ecran color, destul de ok telefonul. Se uita in meniu, cauta el ceva pe acolo si ii raspunde:
-Nu ma, da' are Snake!

Eram mort de ras, colegu' de banca la fel, ala nu pricepea care era faza!

Deci, nu, nu e cu tuciscrin, da' are sneic.