26 ian. 2010

O portocala

Ba, de mult nu am mai facut ceva nebunesc, asa ca azi m-am trezit cu cateva ganduri:
1. sa trec la fizica
2. sa invat la bio in ora de chimie
3. sa invat la romana in ora de sport
4. sa imi fac tema la germana in ora de engleza (cum suna asta? )
5. secret (cu dedicatie pt Viperoiu' cu pelerina lui cu tot. Apropos, nuthin' happened deci nu ma mai intreba.)
6. sa scriu pe blog oameni buni, ca de mult timp nu ne-am mai intalnit virtual.

1. Facut
2. Facut
3. Facut
4. Nu prea
5. Ramane cum am stabilit ( fara comenturi de cacat, pliz )
6. I'm working at it. Pe sistemu' "se face".


1. Ajung eu la pizdica fizica, colegii mei au plecat la nush ce prezentare. Eu ca fraieru' am ramas in clasa, asteptand-o pe proafa. Si stateam eu acolo cois, am sters tabla, am pregatit cartile, culegerile, etc, foile le uitati acasa( multumim mamei ca ne umbla in ghiozdan ), adica imi pregateam mediul de ascultare cuminte si linistit. Calm. Apare pana la urma profa.

-Hai Stefanescule, ia sa vedem ce cacat ai invatat tu azi.

Mi-a dat o problema, am rezolvat tot la ea, dar fara un subpunct. Vine la mine, vede ca da gresit ( Cum ba sa iti dea lungimea de unda mai mare ca lumgimea corzii, naiba stie. La problema asta asa era. ) Profa nu a fost convinsa ca stiu eu destul si mi-a mai dat inca o problema. I-o rezolv in fata, ma trece. Intre timp ce lucram eu la primul exercitiu vine unu la ea si mai mai cu lacrimi in ochi, o roaga sa ii dea test ca sa nu ramana. Nu prea o impresioneaza si ii zice neneului ca ne vedem in semestrul 2.


2. Am trecut la fizica, hai sa fac lucrul 2 pe care mi l-am propus. Dupa ce am vorbit juma de ora la telefon cu 3-4 persoane, am intrat in clasa la caldurica si mi-a crapat tastatura de le telefon. Ok, no problem, cum sunt adeptul DIY, am zis ca o sa rezolv candva si asta. Ma pun pe scaun, picior peste picior, nicio treaba pe capul meu, calm, linistit, cei care nu ma cunosc ar zice " Ia uite-l ba si pe asta, il doare-n pula", da nu e asa cois, cand se face treaba de porc, pai atunci trebuie rezolvata. Si eu sunt calm si atunci. Pierd timpul vreo juma de ora, ma uit peste 221 de SMSuri si imi aduc aminte niste chestii, pe urma fac poze la manual in caz ca imi da test, apoi cu 10 minute inainte de bio, ma pun si citesc ochiul, ca puii mei, zic ca poate m-o asculta din ochi. Bai oameni buni, fix din ochi m-a ascultat. Mi-a mai pus si niste intrebari din piele si mi-a dat 9 ca sa scape de mine.
-Ajunge Stefanescule, ajunge, ai luat 9.
Ca baiat politicos ce sunt, ii raspund:
-Saru'mana.


3. Imi iau cafea de la tonomat, care nu vroia sa imi primeasca bancnota de 1 leu. Imi murea la intrare. Am bagat fise, am stat 3 ani sa ii curga cafeaua si apa cu țâra si m-am dus in clasa, am bagat la stomacel un senviș, mi-a venit inspiratia pe loc. Parca e alta viata bai cand ai burta plina.
Fac tema, ii arat profei ce am lucrat, la care ea zice:
-Prezinta-mi "...".
Fix "..." nu i-am prezentat. Mi-a dat un 7 si am luat nota si aici.

4. A fost vaca asta de engleza, da' hai sa nu o injuram pe la spate ca nu-i frumos. Eu zic verde-n fata ce cred (chiar daca uneori ma abtin, dar tot zic dupa ceva timp.) Nu conteaza.

5. Vezi primul 5.

6.Acuma bai gusterilor, acuma se vede talentu' din om, acuma e momentul de maxima intensitate, acuma este punctul culminant, acuma si numai acuma, comandati 3 protii de ceafa de gargaritza si primiti una gratis, sunati acum si daca va numarati printre primii 100 de apelanti primiti si acest minunat lantisor din burice de papagalozaur.

Ba frate, cand eu zic ceva, de obicei ma tin de cuvant. Chiar nu prea conteaza cat de nebuneste e lucrul repsectiv, dar cica as face aproape orice.

Ei bine, pentru dat un sut in cur, as intreba persoane necunoscute pe strada daca vor sa imi decojeasca si mie o portocala, ca eu nu am unghii. Ca sa nu pari total idiot, trebuie sa ai obiectu' in mana. (portocala) A scos colegu' instrumentu ce trebuia decojit (portocala, nu va mai ganditi la prostii, ca eu nu o fac. Ah, ba da, tocmai am facut-o. )
O iau pe una:

-Fata, fata, imi decojesti si mie portocala asta?
Se uita la mine si imi zambeste. Pula.

Vine unu' de la nush ce clasa, cel mai fraier din scoala din cate am aflat ulterior.
-Faraoane, imi decojesti si mie portocala?

El, cu o fata de arici gata sa sara la prima bataie din viata lui:
-Ba baiate!
Cois, am vrut sa nu rad, da' nu am putut si deci am zambit. Am cam failat la faza asta, da' nu-i nimic. Il mai intreb:
-Aaaa, vrei?
C-o fata de mos care a primit una in bot si nu are alta replica de dat:
-Baiatule!
Si pleca. De 2 ori pula.

Sariti cu comentariile, vipere, te abtii la stii tu ce (abstineta fiule, abstinenta :)) ) si restul nu indrazniti sa intrebati de numaru' 5.

Va pupa tata si va iubeste.