1 ian. 2010

Pasaricile salveaza Las Vegas

Dupa cum cred ca stiti deja, posturile mele pe acest blog sunt mai serioase (pe naiba) decat ale cooperatorului meu. In ton cu seriozitatea o sa va povestesc ceva foarte serios (un vis). Mi-e o lene sa povestesc...

Deci dupa revelion m-am trezit la 12 la pranz in situatia in care m-am culcat la 3... Shit... am o leneee. Ma rooog... ideea e ca de lunea trecuta... sau asta panarama in fine... am venit la bunica (Tecuci "COAIE"... iti dai seama. Sa-mi trag palme.) ... de atunci nu fac decat sa dorm, sa ma uit la tv, sa nu ma culc decat pe la 3-4 dimineata si sa ma scol la 11, deci revelionul nu a fost nimic special. Cum ziceam... azi-noapte am avut un vis... si incepe distractiuneeaaa...


Se facea ca eram acasa cu babacii (mama si tata) si prietena mea era si ea pe acolo draguta de ea XOXOXOXO. Si era dumininca inainte sa plec la bunica si vroiam sa stau cu ea in ultima zi... timp de calitate. Si nu stiu ce ii vine ei sa se duca cu mama la cumparaturi... m-am suparat rau de tot si am fugit de acasa da nu asa oricum... cu stil tata. Am fugit in Las Vegas... filmul s-a taiat si nu am idee cum am ajuns pana colea dar m-am trezit in LAS... vegas. Era un oras d'ala darapanat si mi-am zis ceva gen... baaa... ia uite ba ca telvizoru te face mai frumos... Pentru ca eu inca ma credeam in Bucuresti mi-am luat chitara electrica [... pe care o luasem cu mine din cine stie ce motive obscure (eu fiind duru-curu in materie chitaristica)] si am luat-o usor pe strada... si cantam in timp ce mergeam spre prietena mea (!?!?). Cat de zapacit sa fii sa nui iti dai seama in ce oras esti? (Bucuresti sau Las Vegas?! E greu de facut diferenta intr-adevar) Cum mergeam eu pe strada si cantam (fara amplificator desi era si cu distort si cu wah-wah si cu sustain) am trecut prin niste magazine si se uitau alea din ele dubios la mine (normal ca erau "alea" si nu "aia" pentru ca lor nu li s-ar fi parut ciudat)... Pare-mi-se ca era magazin gen Leonardo sau ma rog... am trecut prin el... nuj de ce, pe semne ca nu imi mai ajungea strada sau ceva.

Am ajuns la un magazin cu geamuri din alea cat peretele si cu autocolant albastru cu Pepsi sau Marlboro (nu stiu de ce as vedea Marlboro albastru... credeam ca e doar rosu si verde... oricum nu fumez asa ca... _|_ {ca sa nu vorbim urat pai ce zdamasii}).
Mi-am dat seama ca nu e ok unde sunt si am fugit inapoi folosind mersul normal si "zdringhi-zdringhi" la chitara. Am ajuns inapoi la hotelul din care ma tarasem pana acolo. Am ajuns intr-o piata centrala si s-a taiat firul... poate la noapte ajung inapoi acasa... who knows?!


MORALA: (Trebuia sa aiba o morala... deci eu am fost aici in orasel la Pazvante cititor in boaba de vis. Expertul din Tecuci. El mi-a interpretat tot si acum e dosar Top Secret la FeBeIi.)

NU, repet NU (sub nici o forma) pleca la cumparaturi cu mama prietenului tau inainte ca el sa plece la Tecuci daca nu vrei sa plece la Las Vegas.

MORALA2:(Trebuia sa aiba o morala 2... deci prietena mea a fost la mama omida acolo la Bucaresti si i-a zis: " fi cu ochii pe prietenul tau, ca sa nu te trezesti intro zi ca pleaca in cautarea a cv mai bun...sa traiasca visul american sau in cautarea a "je ne sais quoi"(ce inseamna quoi, Cati? Pe mine ma duce cu gandul la ceva dubios)..oricum vine la tn inapoi dar poate nu o sa mai gaseasca ce a lasat atunci cand a plecat")

[MORALA3, adaugata de big-bum, pentru ca pot: Daca intr-adevar a fost, atunci clar are legatura. I-a bagat descantec din ala de pula mea, cacat si te-a strecurat si pe tine in ritual. Chiar daca virtual. Asta e clar. Mai clar este ca s-a si legat, si asta poate fi mai grav, sau nu, asa ca io iti urez vise placute in continuare!]


Si-am incalecat pe-o sha shi vam shpush poveshtea-sha.

Pai ce puii mei... numai pasarica Cristi sa salveze lumea?!