7 ian. 2010

A taiat porcu' curentu'

Cum bine stiti bancul cu Bula, bancul care circula de pe vremea comunistilor, bancul in care curentul se face in cocina iar porcu' da cu ratu'-n el si-l "taie", ei bine, bancul asta a devenit realitate ieri seara, cel putin pentru un sfert de cartier. (ei, nici chiar asa, poate doar vreo 4-5 strazi)
Aseara pe la ora 20:30, se opreste curentu'. Nu ni-l taie porcu', desi imi aduc aminte ca pe vremuri era destul de trendy faza. Pur si simplu, la noi in cartier, cand este suprasolicitata reteaua, se arde transformatorul. Bun. Nimic rau, nu-i asa? Pai nu-i asa... Asta inseamna ca sudul berceniului ramane in bezna. (O parte din el)
Oooook, ce e de facut? S-a intamplat o extorsiune a unui degajament de energie electrica! Trebuie anuntata iElectrica! Clar. Imi belesc ochii in agenda telefonica si pe urma ma prind ca am una veche de 3 ani, deci numerele nu mai corespund. Imi baga taica-miu pe gat noua lui agenda de la Selgros si ii demonstrez ca tot acelasi numar e. Teapa! Am format cu 021 in fata, doar stam in Capitala, si raspunde un robot. Pentru nush ce, formati nush ce. Pentru bla,bla, apasa tasta pizdii.(diezu') Intr-un final, raspunde o toanta. Ii explica tata problema.

T: aveti o avarie pe strada ***(jmecherie de blog, nu ma lasa sa pun strada )
E: Nuop
T: Ba da tanti, in jurul meu toate blocurile sunt in bezna.
E: Nuop, la mine nu e sesizat nimic. Sunteti sigur ca nu v-au sarit sigurantele? ( probabil proasta citea din "Manualul tanarului electrician", ultima parte, la "Depanari" )
T: cucoana, sunt sigur de asta. CUm puteti sa imi puneti asa intrebare?
E: Se mai intampla sa stiti.
T: Or fi si idioti d-astia, nu contest! A cazut reteaua de net, retea care isi are sediul la 2 blocuri distanta de mine, deci e avarie.

Au mai plimbat putin roaba de la unu la altu' si in final, a zis ca o sa sune.

Problema s-a rezolvat la 10 jumate, imi bag pula. De data asta a fost bine, acum 2-3 ani, a luat foc transformatorul si stateau bagabonzii langa focu' de tabara sa se incalzeasca. Stai sa vezi soc pe astia de i-a trimis pe teren. Au chemat Pompierii, au stins, au rezolvat curentu' pe la ora 1 noaptea, in conditiile in care pana s-a intamplat la ora 7.

Va mai tin la curent, cu ce se mai intampla.