15 ian. 2010

Tuz sarmaua matii. Post in Da'kar

Eh, nu chiar in Dakar, mai degraba in RATB.

Veneam azi acasa cu otobelu' si erau unii in spatele masinii care nush ce cacat se certau. Mai mult faceau caterinca. Si cum e de caterinca, sunt cu urechile ciulite.


Sincer sa va zic, ma chinui de 4 zile sa scriu postul asta.



Later edit: Unii m-au inteles gresit. Nu este asta tot postul, doar ca nu mai apuc sa-l termin. O sa revin asupra lui peste cateva zile. Ce e scris acuma, e o mica dezvaluire despre ce voi scrie.



Asa, se pare ca mi-am facut timp de bloggerit. Sunt pe val cu Armin, asa ca am talentu'-n portofel. De mult timp nu am mai facut o caterinca buna, una din aia in stil Oprisan, da' prefer stilul meu, totusi. Asta inseamna ca nu duc lipsa de personalitate si ca "enter yout text here". Clar.

Ultimul meu post stiu ca a fost unul in care ziceam ca am ramas fara curent. Parca. Stiu, e cam ghei sa nu mai stii ce ai scris pe blog, ce ai vorbit de dimineata cu oamenii, dar in acelasi timp este si un semn de boala. Asta daca nu esti beat. Si nu eram. Sunt rare momentele cand beau, dar imi vine cam o data pe luna. (Ca la femei)

Si parca eram in autobuz. Din spate il aud pe un neneu (neneu = un pseudo-diminutiv, daca se poate zice asa) cum vorbeste cu pretenii lui de ...sa zicem <muncalar> sau tamplarie>> si incepe nenea sa povesteasca. ( nu am mai folosit diminutive false, deci e grava si pe bune treaba. )

-Baaaaa, a facut nevasta-mea anu' trecut 16 sarmale. (Eram WTF? pana si eu mananc 20, chiar daca nu la o singura masa) Si proasta ... (rade de fraiera) proasta (rade in timp ce incearca sa povesteasca autobuzului de sotie) proasta vroia sa imparta 25! Ca cica asa se face! Baaa, cum cacat sa imparti 16 sarmale la 25? Si anu asta am pus-o pe proasta sa faca 800 de sarmele! Si le-a facut fraiera! ( Da' ce e ma nevasta-ta, cantina? )

Tot autobuzu' era pe jos. Jumate din cauza franei bruste a soferului, jumate de ce zicea <maestro_tamplar>

Lasam haleala si mai pe seara. Cand ma intorc acasa (mai tre sa fac si asta, spre fericirea mea, chiar daca uneori as vrea sa raman in liceu. Hell NO! ) Asadar... Spre casa, tot in autobuz (m-am tot chinuit sa gasesc un nume calumea pt autobuz, dar nu mi-a iesit decat "Mercedes_clasa_alba") erau unii care se tot injurau. Lasam pulile, muielile (va zic una tare mai tarziu), cacaturi, morti, si dam de mame. Inevitabil. Nu stii sa injuri daca nu te iei de ma-sa. E, pai tu-i pizda mamei masii ( cu cat te duci mai in urma cu nemurile, esti si mai tru ), nu ca da? Da.

-<... injuraturi  neimportante, neinteresante, ne<toate_cuvintele_care_incep_cu_nelar>>
-Futu-ti ceapa matii!

Stop. Am auzit bine? CEAPA matii? WTF dude? Cred ca e a doua oara cand am auzit injuratura asta, prima data in contextul de "o stii pe aia cu ceapa?" si a doua oara mai sus! Stai cois, nu se poate. Cum sa fii asa de disperat sa ajungi in halu' asta inc are sa injuri ceapa masii! Cum cois, cum? Ceapa ma? Eu nu as folosi injuratura asta decat daca o stiu bine pe ma-sa si ea ar fi o degerata la pisda, precum ceapa. Masii. Dar cine, stie, saracu' om nu stia ca nu se spun lucruri din familie.

Ne vedem in 10 minute la muiala. (La postul cu muie, gen)