2 ian. 2010

Uite si postu' 100.

Cand mi-am facut blog, nu credeam ca o sa am probleme. Adica ma gandeam ca poate-poate o sa se intample ceva. Sunt obisnuit cu farse de ziua mea, nu cu farse de blog.

Asa ca imi bag pula, si uite si postu' 100.
Am inceput pe blogger, termin pe blogger, chiar daca ce am vrut eu sa fac azi s-a lasat cu urmari. Urmari la care nu ma asteptam, urmari care imi pare rau ca s-au intamplat. Se pare ca nu mi-a fost dat sa termin anul cu 100 de posturi, din motivul asta: sa stau sa il scriu acuma. As putea sa postez ce s-a intamplat, sau poate nu. Mai bine nu. In timp ce ma chinuiam eu cu un cacat de portare pe wordpress, de care nu mai vreau sa aud, cica ar fi dat meclenburg peste blog si implicit postarile cu 1000.

Ok, tocmai am aflat ca nu se salveaza in log conversatiile de pe ping box. Povestea e urmatoarea: A dat 1000 peste mine, am discutat pe pingbox. Parea proasta, deci ea era. Conversatia e pe bucati:

ionel: ce pin zici ca ai la card si ce numarr decont?
big bum: pai ala deafult
big bum: si cardu e unu lung
big bum: nu il stiu pe de rost
ionel: 0000?
big bum: 1234 ffs
ionel: ffs?
ionel is typing...
big bum: for fuck sake
big bum: fai
big bum: zi ce vrei sau fa pasi
big bum: zi dragule
ionel: draga*
big bum: ionica, esti baiat
big bum: deci dragule
ionel: sunt fata...
ionel: si boule... m-ai insultat oribil...
big bum: merci din inima
big bum: yonel
ioana: intelegi?
ioana: deci...
big bum: mai baga ca ma faci sa rad
big bum: si prin urmare
ioana is typing...
ioana: de ce nu iti place de mine?\
(am zis ca am nspemii de motive, ma pune sa zic unu: "ma iei la sto cu cardu", 2. nu te cunosc.)
 ioana: ba da... mergeam cu troleui impreuuna...
big bum: ce sunt io? fondul salvarea nationala?
ioana is typing...
ioana: era o glumitza
ioana: deci... sa stti ca imi pare rau ca nu te pot satisface. Probabil ca ai standarde ridicate rau.
big bum: da' ce troleu, ca nu mai stiu
ioana is typing...
ioana: da. minunat. esti rau. Am gasit blogul si am vazut.
big bum: merci
big bum: ia, zi repede numele troleului
big bum: sa stiu si eu cu cine vorbesc
big bum: gasesc o gramada de femei in ratb
big bum: deci ionel, zi repede ca nu te cred
big bum: ionica, mai esti?
big bum: deci ionel, zi repede ca nu te cred
big bum: ionica, mai esti?
big bum: fetita/baietel, ce esti tu, sau ce nu esti, mai vorbesti?
ioana: esti dulce...
big bum: ca o acadea
big bum: suge-ma
ioana is typing...
ioana: sa sti ca nu mi-a placut. Ai un post 1000 si mai facut fata de trafalet.
big bum: ghinion
ioana: sa sti ca imi placea de tine... dar ai un caracter ...
ioana: jalnic.
big bum: deci pur si simplu nu ma interesezi
big bum: punct si gata
big bum: simple as that (aci imi zic: ba, e viper)

Femeia eschiveaza la intrebarea: in ce troleu eram, la final zice in 76.
Intre timp eu vorbeam si cu minm pe mess: (ma gandeam ca poate fi el)
big bum: ti-am facut-o coaie
big bum: ti-am dat cu pestele pe la gura
big bum: in stil original
big bum: eram in 73
big bum: eu numai cu 73'u merg
minm01 Andrei:
minm01 Andrei: muie
minm01 Andrei: lool
minm01 Andrei: pai ai gresit
minm01 Andrei: miai zis ca esti in 76
minm01 Andrei:
big bum: da
big bum: intentionat
big bum: )
minm01 Andrei: dc?
minm01 Andrei: esti prost?
big bum: da
big bum: ))))
minm01 Andrei: bun
minm01 Andrei: stim
big bum: stim asta
minm01 Andrei: pai dc mi-ai zis gresit
minm01 Andrei: ?
big bum: ca sa vad daca erai tu



big bum: pai tu te luai dupa ce am zis eu aci
big bum: adica 76
big bum: si nu puteam sa zic 75
big bum: ca esti din cariter
big bum: si te prinzi



minm01 Andrei: nu sunt eu!!!
big bum:
big bum: da da
big bum: si pula mea facea drifting
big bum: ma
big bum: e cineva cunoscut
big bum: deci viper
minm01 Andrei: ???
big bum: daca nu esti tu
big bum: pt ca io vb cu el cu pisda
big bum: nu pizda
big bum: e clar ma
big bum: ))
big bum: esti tu
minm01 Andrei: ???
minm01 Andrei: koaye
big bum: sau io continui sa jignesc pe fraiera

Si pe urma am oprit pingboxu'.