1 feb. 2010

Amplificator.

Post ce trebuie scris neparat cu eticheta "nasu' nebun" si "first time". De ce? Pai trebuie sa fii extrem de nebun sa te sune vecinu' sa iti zica sa faci muzica mai incet si tu sa nu auzi decat dupa ce in timpul unui test, ajungi din greseala in sufragerie, locul unde iti tii telefonul, si auzi un tarait.
De ce "first time"? Pai pt ca de fiecare data cand e"first time" doare. Sau poate nu, dar azi a durut, cel putin la timpanul drept, si ca sa fim si mai expliciti, am reusit sa ne producem o mica acufena.

Sursa? Boxele.
Cum s-a manifestat? Naspa
Ce simte pacientul? Tarait in ureche, dispare in 2-3 minute, depinde de cat timp ai fost expus asupra sursei.
Ce simteam mai exact in ureche? Asta: http://www.youtube.com/watch?v=OUvlamJN3nM&feature=related

Ce iti trebuie? Un magnetofon mai vechi, 2 cabluri DIN to 3.5mm, adaptor 3.5mm female to 2xRCA, boxe mai potente decat Logitechurile mele.

Cu unul din cabluri DIN preiei semnalul de la sursa (in cazul meu sursa=laptop), o bagi in magnetofon. Dinspre magnetofon trebuie sa iesi cu inca un cablu DIN, catre boxe. In cazul meu, am luat un adaptop 3.5mm female catre 2xRCA, nu am gasit direct DIN catre RCA.

Cablurile le-am cumparat de la Metro si provin de la VITACOM Electronics.

DIN pe 5 Pini to 3.5mm male                4.75 RON x2 cabluri =9.50 RON
Adaptor 3.5mm female to 2xRCA         3.50 RON x1 cablu   =3.50 RON
                                                                                      Total=13.00 RON

Cu 13 RON mi-am facut amplificator.

Poze cu jucaria: (scuzati dezordinea)

Una cu magul/ampliful:















Una de ansamblu:





















Conexiunile: ( lateral )






















Conexiunile: ( front )