24 feb. 2010

Asa ceva nici ca se poate

Inca sunt in stare de soc.

M-am intors azi de la o "sedinta" foto, am stat in picioare 10 ore oameni buni, 10 ore. Dar asta nu e un post in care ma plang si nici nu ma laud.

Dupa ce s-a terminat piesa de teatru realizata de clasa mea la care am fost fotograf principal, m-am indreptat usor-usor spre casa cu 3 prieteni. Pe drum ne-am oprit cu tontii sa ne uitam oarecum intr-o casa care aveaa vedere la strada, mai exact, era la subsol si geamurile dadeau in strada, deci oricine intorcea capul spre dreapta.... privea inauntru. Noi de ce NU? Plecam de acolo si incep eu sa povestesc ceva, la care se apropie una de mine, imi trage o palma in cap si striga:

"Ce te uiti ma in casa mea? Bagami-ash pula in sapca ta!"

Baaa, deci eram perplex. De fapt, mai rau decat atat, nu stiam cum sa reactionez. In mintea mea imi ziceam: Houli șit, Gizăs Craist end Houli Madăr of Gad, ior sick dude! M-am gandit ca daca imi bagam ceva dulce in ea, iesea cu cineva si ne urmarea pana acasa, scotea cutiul de paine din buzunar si ne taia, oricum noi tot castigam, o faceam lejer pe dama. Asa ca am ras. Si am ras nene, 5 minute dupa.

Adevarul e ca numai mie mi se poate intampla sa dau peste poiete d-astea pe strada. Am atractie la prosti, parca sunt magnet si toti agaricii trag spre mine.

A se citi si asta, pe aceeasi tema.