17 feb. 2010

Bob.

Daca nu ati aflat inca, Bob este fata. S-a nascut in seara asta in autobuz din cauza mea si numele de alint este Bobi. Ce face mai exact Bobi? Ei bine, Bob este o sticla, dar nu o sticla oarecare, o sticla cu suflet si eticheta de Pepsi pe ea. Si mai e si zecsi pe deasupra si banuiesc ca si pe dedesupt. Asa. Si era Bobi si statea cuminte la geam, cum vor sa stea toate sticlele in autobuz. La un moment dat Bobi nu a fost cuminte si a cazut. Dupa cacaderea ei, noi (creatorii ei, apropos, eram 3 la numar) ne-am gandit ca ar fi frumos daca am da-o in chizda masii de sticla, la gunoi. Zis si facut, dar cum? Pe pariu pe niste castane (2). Cum eu eram singurul nebun care a mai facut ceea ce mi-a propus, am acceptat provocarea. In ce consta aceasta? Iei sticla si la urmatoarea statie cobori din autobuz, o arunci la cosul de gunoi si te intorci inapoi. Mai are rost sa povestesc ca asta am facut? V-ati prins deja.

Am experienta la asta. Cateodata mai cobor din metrou intre statii si imi iau ziarul, deci da. :D
Ah, si da, nu am pierdut autobuzul cum cred unii. :P