12 feb. 2010

Mufa

Puteam sa pun un titlu genial, dar nu am vrut pentru ca nu imi place sa va povestesc de la inceput despre ce o sa scriu.

S-a updatat uTorrent la versiunea 2, update ce mi-a dat peste cap limba programului, adica din engleza a trecut automat la romana. Cautand prin setari sa schimb limba, am aflat multe lucruri marfa. Cum ar fi ca discul are caș (!?!?! wtf??? branza nu mai e buna? ), uneori programul asta doneaza si Windowsul are un "parafoc". Hai mars de aici. Daca mai suport discurile cu caș si restu' de cuvinte care nu apar in dicitionarul de IT, totusi pe asta nu pot sa nu il remarc. Cum ba sa zici "parafoc" ? Cine cacat a tradus programul nu stiu, dar pun pariu ca a fost gogu' ala de care va ziceam eu anul trecut.

Asadar, uitati dovezi irefutabile:
















































































De ce? Pentru ca se poate.
Hai vedeti ce faceti cu branza mamii lui de disc, folositi-l sa nu faca caș.

uTorrent, tradus cu capu'.