24 feb. 2010

Pe sistemul lui CRBL cu reclama de la Vodafone

Eram in banca... Citeam... Si ghici cine se aseaza in fata mea? [profa de mate]
Ma gandesc eu: Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine ...Si-mi vine-n cap prenumele ei... Maria. O caut pe FaceBook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil pe acolo...Si ce vad ca ii place ..Ghici ce frate?...Matematica ...Ce fac....Soptesc .."Bai ce-ar merge o ecuatie acuma"...[La fix cat sa ma`auda]....
Bai si scoate creta frate...Ma scoate la tabla....Imi da si un 3...Ne imprietenim si pe FaceBook. Foarte tare frate...
__________________

Eram in cazino... Nu mai aveam un chior in buzunar... Si ghici cine se aseaza in fata mea? Fane Spoitoru... ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa-mi rupa doua picioare si o mana, si-mi vine in cap numele lui... Vasile Ion... Il caut pe facebook... ii recunosc poza... ma mai uit pe acolo sa vad ce-i place si ghici ce? ii place sa dea bani cu camata... si soptesc "baaaaai ce-ar merge 40 de mii acum sa dau o gheara". Bai si scoate 100 de mii frate din buzunaru' de la spate. Dau o gheara, el imi taie o ureche... si ne imprietenim si pe facebook...



Eram pe autostrada.Si ghici cine se aseaza in fata mea?[Sexy Braileanca] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat. Si-mi vine-n cap numele ei real Florina. O caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ca-i place .Ghici ce?Sexul. Ce fac... Soptesc. "Bai ce-ar merge un oral acuma". Bai si imi deschide slitu...Se pune sa suga. Ne imprietenim si pe Facebook. Foarte tare frate! )


Nu-i asa?