7 feb. 2010

Pietoni sinucigasi, spoilere muscate si sange mol.

Post 3 in 1, ca e criza si nu se mai dau la magazin.

I. Pietoni sinucigasi.
Nu poti scapa de ei, sunt peste tot. Daca nu ai dat (la figurat) peste unul din ei, nu esti sofer adevarat. Vineri era sa o intind pe una pe capota, daca nu se oprea femeia, o fleosteam bine de tot, aveam 40 la ora, pe langa IOR, drum cu 1 banda pe sens. Din fata venea o duba, in spatele dubei s-a ascuns tuta aia. Cand am ajuns paralel cu duba, am vazut-o cu coada ochiului. Masina de dupa duba oprise, eu nu vedeam nimic din cauza dubei. N-am pus frana, n-am pus nimic, oricum nu puteam sa opresc in timp util, deci singurul lucru care il puteam face daca imi sarea in fata > tras de volan, lucru care nu este deloc recomandat. Ok, trecem peste asta.

Poza:





















II. Spoilere muscate.
Pai na, cum zice titlul. Acum 2 ani, eram cu tata si intorceam masina intr-o curte a unei biserici de pe langa Podul Grant. Nimic deosebit, pana cand aud o latratura si pe urma o pocnitura. Cobor din masina... vad juma de bara spate atrnand pe jos, cu un caine care tragea de ea. Eeee, pai futu-ti gatu matii de caine... si sari spre el, asta se sperie si lasa bara in pace. Pe jos. Jumate din ea. Ma chinui, o pun la loc, la primul drum pe DN1, falfaia spoileru'.

III. Sange mol

Mi-au povestit 2 colegi de o faza patita cand au fost ei in Liberty Mall aka Sange Mol. Cica ajunsese unul dintre ei mai devreme si l-a asteptat de celalalt. Cel care venise mai devreme l-a sunat pe intarziat. Intre timp era unu mai viking asa, care vorbea la telefon:
-Sunt acolo!
-....
-Acolo ma, stii tu unde!
-...
-Haide ba, stii, la Mol.
-...
-La Mol ma, acolo la Sange Mol.

Acolo. La Mol. La Sange Mol.

Sangre Mol, since 2008 TM ©