11 feb. 2010

Zapada, apa si Pipera

Deci, ca asa incepe orice om inteligent, da.
Am fost azi in Pipera, la DRPCIV sa imi reprogramez traseul, ca trebuia sa il dau luni, dar ne-a cam futut zapada si nah, nu puteam sa luam permisul chiar asa repede, doar de mers inainte, schimbat cateva viteze, etc. Si cum ziceam, am ajuns in Piper County, pe sosele curgeau apele de zici ca se rupsese digu' (unu' oarecare), pe trotuare era pista de aterizare (direct in baltoace) pentru pietoni, samd. Traim in .ro si cum zice Mircea Badea, ne futem timpul cum stim mai bine. Bai, probleme la dus nu am avut, mi-am incarcat de acasa driverul de echilibristica pe timp de zapada, pe timp de apa, pe timp de zapada apoasa, pe timp de apa zapezita si cam atata, exact ca in Matrix. Cand Neo vroia sa faca o schema pe care nu o stia, apela la neneii aia care erau in spatele matricei si ii incarcau programu' respectiv. Asa am facut eu. Regret ca nu mi-am updatat si programul "Ce naiba faci cand mergi pe zapada de juma de metru, stai pe doua picioare doua secunde, raspunzi la telefon si simti ca te duci spre fund, fara sa stii cand si daca te mai opresti." Aveam nevoie de el la intoarcere. Senzatia e priceless, cred ca nimic nu o poate descrie. Astepti sa te opresti si speri sa fie destul de devreme ca altfel ai belit-o. Cu toate ca am cazut ca bolovanu' de 80 de kile ce sunt, nu am patit nimic. Sub zapada aia putea fi un canal, o groapa, o bucata de asfalt decopertat, un cimitir in devenire, pula mea, grava treaba oricum. Merci Romania, merci Bucuresti, merci Pipera, muie Base. Cu toate ca apa siroia pe drum, nu m-am udat la picioare in Pipera, ci la Universitate. De la Universitate pana la Mosilor, gasesti numai cratere in zapada, ffs'. Cratere pline cu apa. Vorba aia, care chiar trebuie tinuta minte si o stie doar cine cunoaste ( e pusa chiar foarte serios expresia, nu e la misto ) : Orice apa ascunde-o groapa. Deci ma facui muci in mijlocul Bucurestiului, nu la periferie cum era normal.

Merci Romania, merci Bucuresti, merci Pipera, muie Base.