27 feb. 2010

Zippo

Incerc sa nu imi mai incep posturile inteligente cu "deci", deci o sa scriu drept introducere "Asa".


Prin urmare, vine un post de semi-coca, ideea care ne-a trecut prin cap nu cred ca a fost tocmai normala. Zic la plural, pentru ca am avut si "complici" daca pot spune asa.


In sfarsit, dupa lungi asteptari, mesaje din 3 in 3 zile si telefoane din saptamana in saptamana, in o luna de zile mi-a/ne-au venit brichetele. Pentru cine nu stie, este vorba de asta. Mai multe pozne o sa gasiti mai jos. Problema este ca cum (cacofonie intentionata) lucrurile bune vin in pachete mici, aduse din America, cateodata vin fara gaz. (Logic, in primul rand, pericol de explozie la transport, in al doilea rand, nu cred ca sta nimeni sa iti umple tie bricheta in timpul fabricatiei.) Asadar, pune-l pe minm (Andrei pentru cunoscatori) sa caute suflet pentru foc, la unirii. E cam 15RON canistruta de 150 mL, deci destul de accesibil. Cara benzina la tine, in metrou, adu-o la mine acasa, umple bricheta (facem show din orice, nu e nevoie sa povestesc cum am turnat gazu', in niciun caz, nu pe foc :D )


Acuma daca ma vad cu sacu' plin, pus in caruta, ce sa mai iau pe inca cineva sa-l transport? Valea frate! :)) Glumeam. Trebuia sa plecam spre liceu, asa ca am pus la loc buteliuta (ca era prea mica sa ii zic butelie) de benzina/petrol/gaz lampant/orice chestie care ia foc, mai putin acetona si hai sa ne caram fratzica ca incepe sa fie deinjăros. Am scris pe o foaie "Inflamabil, Pericol de aprindere" si am lipit foaia de ghiozdanul in care era sticluta. Pana la metrou asa am mers pe strada. Lumea pastra distanta, iar cei care nu, ori treceau repede pe langa noi, ori erau inconstienti. :))


Uite-l prins in flagrant:








Acuma poza cu bricheta:








http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0028SEU6C/ref=ord_cart_shr?_encoding=UTF8&m=A3PLXZ91T2MEEZ&v=glance