26 mar. 2010

Incepator

Dupa nereusita cu Dumitru, am asteptat 15 zile si am dat din nou sala, pe care am picat-o. Dupa inca 15 zile, m-am dus ieri, am mai dat odata, am luat cu 24, ca prima data si azi am fost la traseu, pe care l-am luat.
Am cazut cu unu' Mircea, mai grasut asa si scund, foarte de treaba omul, iti explica clar si limpede ce ai de facut, nu tipa, nu face figuri. La inceput a zis: stiu ca ai emotii, dar incearca sa faci abstractie de mine.
Am plecat de pe loc, am mers la prima intersectie inainte, s-a schimbat semnalul semaforului in galben, am pus frana un pic pe trecerea de pietoni sa nu bruschez masina dar nu a sarit de cur in sus ca Dumitru. Cred ca daca faceam asa la fostul examinator, deja era cu gura pe mine, ca "ma baiete, la mine nu merge asa", etc. NU zic ca nu a spus ca am procedat cam la limita legii, dar mi-a explicat frumos ce am gresit, la intersectii trebuie sa avem piciorul pregatit pe frana, etc. Eu luasem deja piciorul de pe acceleratie si eram deja pregatit. Vorba aia: paza buna trece primejdia rea :p Pe urma am facut o stanga in intersectie catre IOR, mi s-a oprit motorul :D, pe urma dupa 200 de metri ma pune sa fac garare cu spatele, opresc motorul, trag frana de mana si astept... Imi explica unde am gresit si cum sa procedez in viitor si imi zice cuvantul magic: Admis.
Am iesit din masina cu 6 puncte penalizare si asta a fost.

Pentru ca pot.

Ah, faza tare? Erau unii de si-au aranjat la asta traseul. Fix pula au facut. Nu le-a dat permisul, le-a facut in ciuda, plm.

via: incepator.ro