3 mar. 2010

Nici in 1000 de ani III

Ei bine dragii mosului, cu parere de rau va zic ca povestea asta a ajuns si la partea a 3-a. Posibil va urma si partea a 4-a, dar asta depinde de si numai de soarta. Daca soarta e cu mine, scapam de meclenburg azi si punem punct, piatra pe mormant si cireasa pe coliva povestii asteia.

Va zic intai de fata de spate si pe urma de unii din RATB. Sa revenim la oile noastre negre ( da' nici pe alea albe sa nu le lasam, ca se pierd pe camp ) si sa incepem cu inceputul. No, haidem sa povestim patania:

Ma duceam la lice (a se citi lais) si pe cine vad in RATB oameni buni? Inevitabil contactul vizual (desi eu as fi preferat sa nu mi se strice ziua de la pranz) cu trafalecioasa. Pai fratzica, ce e de facut? Foarte simplu: te faci ca vorbesti la telefon. Dar de ce sa te prefaci cand chair poti sa o faci? Si coboara tata din autobuz si da-i si formeaza la greu numere. Viitorul suna bine, pacat ca nu raspundea nimeni! Bine fratzicaaa, ce facem next?

Regula numarul 1: nu disperam!

Regula numarul 2: ne aducem aminte regula numarul 1 si gandim cum sa rezolvam problema, ca doar nu suntem animale.

Rezolvarea mi-a venit repede: SMS-uri. Lejer bai, lejer. Ne mai priveste putin creatura aia, ne mai ascundem dupa un stalp, rezolvam ecuatii logaritmice pe telefon, cautam cacaturi pe jos (am scris cacaturi nu cacati, e o direfenta), trece timpul. Pe urma ne ascundem frumos in vagon si stam ca tristii continuand sa trimitem SMS-uri.

Fixed.

Partea a doua a postului se intampla dupa ce cobor din metro si scap de belea. Se putea fara partea a 2-a? Nu, deci de aia avem si partea a 2-a. Clar. Puncte si virgule fara numar pentru Viorel Anghel. Asa, hai ca o luam pe aratura si nu e bine deloc.

Ati avut vreodata comentatori de trafic langa voi? Am zis comentatori nu indrumatori... Cum sunt aia la fotbal, ala paseaza mingea lui Banel, Banel catre poarta, sut si GooL, muie Steaua. Eh, ceva de genul am avut si eu azi in otobel. Si nu unul, ci chiar 2. Unul in spatele meu:

Hai cucoana, uraca si tu ca pleaca autobuzul fara tine, hai acuma de ce stam ca e verde, hai ca mai e putin pana in statie, gata opreste, asa, deschide usile, acuma inchide! NU! Las-o pe tanti sa urce! Asa. Langa el era fratele, vorbea de nush ce chestii, nu era ca nenea asta, dar pe acolo.

In fine, I survived deci e bine.