1 mar. 2010

Zdreanto care esti tu hahalera, ce pac-pac faci?

Chiar nu stiu despre ce sa scriu. Mai bine zis de ce scriu. Stiu ca nu e bine sa imi incep postul cu chestia asta, dar cum zice melodia, oficial imi merge bine, deci pe persoana fizica mi-e bine, pe juridic stau mai prost :)) . Hai sa va zic ca nu mai am foi A4 in casa. Le-am consumat pe toate cand am dat prima data de carnet pt ca am avut niste probleme cu dosarul si s-a lasat cu niste declaratii pe propria raspundere, cacaturi ca la romani. Ca tot vorbim de astea, legile la noi in tara sunt facute prost rau de tot. Eu abia acuma mi-am dat seama ca nu ai voie sa vorbesti la telefonul mobil in timp ce conduci, dar nimeni nu iti interzice sa scrii mesaje, sa-l butonezi, sa te joci un joc in retea, jizas crasit, sa faci ce vrei tu cu el, ti-l bagi in pantaloni, suni la 333 si ai vibrator gratis. Gen.

<br>Astept sa apara ultimul episod al =3, ca imi place si ma uit destul de des la el. Mama ce mai propozitie, zici ca am 7 ani. LE: acuma a apraut! Link aici.

<br> Postul asta nu se vrea interesant si nici nu e, deci il incheiam aici. Punct.