28 apr. 2010

333

Parinte, am pacatuit.
Stiu fiule, ti-am citit blogul.

Hai sa vedem: Ne uitam in agenda, citim primul post pe blog, ne uitam la data si ce vedem? Peste o saptamana implinim un an de blogging. Un post special o sa vina la timpul potrivit, acuma asta este doar un pre-release.

Tilul: 333. Pentru ca la inceput nu am gasit un cuvant care sa fie demn de un titlu, wordpressul mi-a creat singur un link predefinit. Numele acestuia era 333.

Continut: Postul se impune prin valoarea sa artistica. Pentru ca poate. (Cine stie cunoaste).

Sunt prea multe intrebari fara raspuns, una din ele e: Ce cacat caut eu pe Pamant? WTF? Pe bune acuma. Care e scopul meu? Ce plm imi rezerva viitorul? Fotografia? Asta imi place, asta vreau sa fac, but... it's just a hobby ffs'. Nu merge treaba, prea multi au aparate digitale, prea multi Banei si Harrisoni au devenit fotografi peste noapte. Trage lumea la cele mai mari valori care le vad pe ecranul ala al aparatului, nu stiu cu ce se mananca, dar o fac pentru ca da bine. Sa-ti iei un DSLR in ziua de azi nu e greu. Poti face rost de unul SH la un pret putin peste al unei compacte noi. Sa-ti iei DSLR si sa tragi tot timpul pe auto... Priceless. Nu se compara nimic cu oamenii astia. Le place sa fie controlati de aparat, nu ei sa controleze aparatul. Pur si simplu in modul auto te furi singur.

Toti fura. Si in trafic. Ne sta in fire. Si eu fur. Daca sunt corect nu sunt respectat. Daca nu fac cum vrea tata, nu conduc bine. Asa ca incepi si furi. Daca stai putin si te uiti in jurul tau, este extrem de foarte simplu sa respecti niste legi. Nu e mare filozofie sa iti dai seama ca daca ai pe jos sageata de mers la stanga nu ai voie sa mergi inainte. Esti obligat sa faci stanga. Si aici vorbim de o intersectie care mie imi mananca zilele. Frate... te-ai incadrat gresit, treaba ta, greseala ta. Te scoti singur din cacat. Mai faci odata bulevardul sau furi. Multi fura chiar daca stiu ca nu e bine ce au facut. Si tata fura. Mai rau ca mine.

Ei bine, eu nu vreau sa fur, ma doare in cur daca ma claxoneaza lumea cand sunt primul la semafor si ma claxoneaza oamenii cand se face verde. Plec cum vreau eu. De multe ori am plecat primul de la semafor din cauza ca ma claxonase nenea din spate. De ce sa fiu eu primul? Plec in acelasi ritm cu lumea.
Ma misc incet? Hmm... care e scopul sa atingi viteza de 50km/h in 30 de metri sau in 10 metri? Nu mergi tot bulevardul tot cu 50? Sau hai 60. Conteaza 10m vs 30m cand ai 2 km de bulevard in care mergi cu aceeasi viteza?
Daca lumea nu ma lasa sa conduc cum vreau eu, ma pis. E a doua oara cand sare tata in claxon ca nu i-a convenit lui ceva. WTF? Conduci tu sau conduc eu? Hai lasa-ma in pace. Ultima data s-a soldat cu tragerea masinii in prima parcare si zicandu-i: "Gata, mi-a ajuns, nu mai vreau. Treci si condu tu." A fost prima data cand am regretat cu adevarat ca mi-am luat permisul. A fost unul din momentele in care mi-am bagat picioarele si am lasat pe altul sa rezolve problema. Care era problema sincer nu stiu.

Pac-pac.