9 apr. 2010

Despre barfa

Am ajuns sa scriu se despre barfa. Acum ceva timp am deschis pe un forum (acuma mort), pot sa zic forumul meu "de suflet", acolo unde sunt sigur ca voi gasi pe "ma' men" cand am nevoie, urmatorul thread: "de ce barfesc femeile". Am primit raspunsuri la care nu ma asteptam, iar unul din ele suna asa: "Da' ce ma, noi nu barfim?" (noi as in "barbatii adevarati sau nu" :lol: ). Am stat, m-am gandit, prima data nu am vrut sa cred un adevar crunt pentru mine la vremea aia, am incercat sa o intorc pe dreapta da' nu a mers, pe stanga, la fel... nu mergea. Mi-am dat seama astazi seara uitandu-ma la un film la TV si discutand acum cateva zile pe messenger cu cineva, cateva lucruri despre barfa:

1.Toti barfesc. Indiferent de cat de bogati sau saraci sunt, oamenii barfesc. Probabil e un instinct. Poate si tu erai curios de vecina de la 4 ce are in casa sau cu cine s-a vazut si imediat cum ai aflat (din alte surse, deci prin barfa) ai spus si altora (deci ai barfit). Daca ai raspuns cu da la partea 1, putem zice ca ai fost complice, chiar daca nu ai dat mai departe. ( Statement 2==fals )

2.Daca se strang mai mult de 3 persoane la o masa, chiar fiind ea si virtuala, sau hai sa zicem ca se intampla sa discute mai mult de 3 persoane intr-un "private room", sunt 75% sanse ca unul sa inceapa sa povesteasca ceva despre o persoana, lucru care il cunoste din third party sources. La fel, sunt 50% sanse ca cel care stie ceva depsre o anumita persoana sa inceapa barfa. (deci daca stiu nu inseamna ca dau si altora, prefer sa fiu egoist si sa tin numai pentru mine, pe sistemul "mi-am luat carti de joc, dar prefer sa ma joc doar eu cu ele"). Asta e matematica pura.

3. Majoritatea barfim din pura plictiseala, in concluzie se poate numi "barfa nevinovata" sau "barfa de duminica", pe sistemul "soferi de duminica" (sau weekend, dupa preferinte). Cei care fac din asta un sport extrem, errr, ok.... :roll:

4. Si cu asta inchei postul: Cu barfa se lucreaza pe sistemul "daca nu e, se face".

PS: Cam multe sisteme are si barfa asta.