5 apr. 2010

Doar asa.

Postul asta se afla aici doar asa, ca sa fie, sa umplu pagina si casuta in care il scriu. Nu mai fac scenarii pe blog cum am facut de Craciun :)). Azi m-am trezit la 11. Am dormit foarte bine. Vad ca de obicei oamenii nu pot/ nu se trezesc odihniti si de aci se nasc ideile de cacat. Vedeti politicienii? Dorm in sedinte ca sa poata vota cu mintea limpede. Majoritatea persoanelor se trezesc de dimineata, la ora 6-7 si se duc la munca. Cum naiba sa poti munci daca tu nu ai dormit destul? Sa zicem ca vin acasa la ora 9, mananca si se culca la 10. Cu burta plina de mancare. Mancare care (scuzati carefonia) trebuie digerata. Si nu ne facem griji, pentru ca ea se digera, dar... in timpul somnului, adica mai bine zis, in timp ce te zvarcolesti in pat si nu poti adormi pentru ca mancarea aia totusi se digera, de la mama ei. :D Proasta alegere. Ori nu mai mananci seara, ori daca mananci seara nu te culci imediat, ci pe la 11 jumate, 12. Se stie ca nu adormi imediat, doar daca esti extrem de epuizat, ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata sa nu mai ajung in pat, sau sa nu pot sa fiu treaz, dar depinde de organismul fiecaruia. Asadar, nu adormi imediat, sa zicem ca iti mai ia jumatate de ora in cel mai bun caz. Adormi si te trezesti a doua zi la ora 6-7, deci ai la activ vreo 5 si 1/2 sau 6 ore de somn, asta daca te culci cum am spus, la ora 11 jumate sau 12. Daca vrei sa adormi cu burta plina, ei bine, pune in calcul inca 2 ore de zvarcoleala (cel putin in cazul meu) si ajungi tot la acelasi numar de ore de somn daca vrei sa pui capul pe perna la ora 10.
Pentru mine nu sunt suficiente 6 ore de somnic, abia dupa 8 ma simt bine. Sau.... ca sa rezist dormind foarte putin, bag ness la greu. Ness, nu cafea, pentru ca are mai multe chimicale si actioneaza mai bine :p

Just think about it.