23 apr. 2010

Titlu? Fuck titlu, asta-i blogul meu!

Eu de obicei renunt repede. Daca nu imi convine ceva sau nu iese cum vreau eu, imi bag picioarele si plec. De ce? Pur si simplu e cel mai simplu!. (Joc de cuvinte facut intentionat.) E cel mai frumos sentiment sa iti bagi picioarele. Sa rezolve prostii! Sa se chinuie ei, eu.... ati ghicit: imi bag picioarele! Cand ma enerveaza ceva, imi bag picioarele si plec. Ce imi pasa mie, imi da bonux cineva o șauorma daca stau si rezolv ceva? Nuop. Deci... imi bag picioarele.

Au fost nenumarate situatii in care mi-am bagat picioarele. Nu am fost singurul, nu vroiam sa fiu singurul. Nu sunt inconstient, sunt situatii fara scapare in care daca te-ai bagat singur in cacat, ei bine, trebuie sa te scoti. Asa taras, mai cu ajutor, mai fara ajutor, trebuie sa iesi singur.

Ca scriu astazi pe blog, ca ma aflu astazi aici si ca concep postul asta, cum sa va spun, inseamna ca nu am renuntat. (Si acuma nu va ganditi ca nu mai vroiam sa traiesc, vroiam sa renunt la ceea ce imi place mie mai mult: fotografia si blogul) Vroiam de 2 ori sa renunt la blog, ultima data cand am ajuns in Busteni vara asta. Detalii aici. Asta a fost momentul in care vroiam sa imi bag toata pula in blog si in fotografia masii, sa ma pis pe el de Busteni si munte, sa ma cac in ea de viata, ca oricum life still sux and it ain't gonna be better. Mda.
Dar nu am renuntat. Am continuat sa merg inainte. Nu am trecut peste, am ramas cu sechele, nu poti niciodata sa treci peste ceva ce te-a ranit, chiar si fizic. Bine, acuma e mult spus ca m-a ranit blogul and shit. Vorba vine. Oricum, chiar si daca te ranesti fizic, tot ramai cu cicatrici. Am pe genunchi o cicatrice si ma mai doare din cand in cand. Azi de exemplu, in ora de fizica... Tot comenta profa de ce fete au unii. In chizda matii, ma doare piciorul, ce crezi ca fata am?
In fine.

Si acuma sa comentam titlul: Plagiat din California Dreamin'. Originalul e asa:
"NATO? Fuck NATO, asta-i gara mea!" Link.