19 apr. 2010

Traiesc deci sunt bine

Merci de intrebare. Inca nu am murit din pacate pentru unii. Zic asta pentru ca nu multa lume tine la mine, cred ca pot sa ii numar pe degetele de la mana dreapta si hai poate putin din stanga. Mai zic asta pentru ca o duc din ce in ce mai bine. Oropsit de soarta si lovit din toate partile, incerc sa ma schimb. In bine.

Joia trecuta m-a muscat un caine. Nu am nimic din pacate pentru dusmani, sunt doar zgariat, nici nu am blugii rupti sau gauriti. Trecem peste. Vineri mi-a intrat ceva in ochi si tot drumul de acasa pana la scoala a trebuit sa ma frec la ochi pentru ca efectiv nu puteam sa clipesc. Sambata si duminica sa zicem ca au fost normale. Adica s-au intamplat lucrurile care se intampla de obicei sambata si duminca. Nu asa de bine am dus-o azi...

Cat de bine poti sa incepi saptamana? Prost. La meditatii tipa profa la mine si a zis ca ma bate daca mai scriu intai functia si pe urma derivata in tabel. Ok. La scoala era sa ma faca pilaf o masina. Nu am trecut regulamentar, nu o sa trec niciodata regulamentar, imi este peste mana. Mai bine ma asigur de 10 ori decat sa o iau pe trecere. Parerea mea.

Se opreste otobelu in statie, trec incet, ma asigur, intra o vaca in depasire, eu eram deja pe mijlocul liniei de tramvai, asta incearca sa se replieze, se sperie, pune frana, se repliaza peste piciorul meu, eu ma imping cu mainile in masina si scap. Ma duc, cumpar apa, vine asta la mine:
"Esti bine?"
"Da, nu am nimic."
Ma ia ea cu nu te uiti cand treci, etc. Daca nu ma uitam, eram pe capota desteapto.
"Auzi cucoana, ai auzit de conducere preventiva?|"
Mai vocifereaza ea ceva si pleaca.
Masina aia nu avea nici ABS, ea facea o depasire din scurt. Ma rog. Sincronizare proasta.

Inca traiesc deci sunt bine. Fac si schema? Vrea cineva? Bun, asa ma gandeam si eu.