10 mai 2010

Alupigus vremea de afara.

Va povesteam acum cateva luni de amplificatorul meu si de cum reactioneaza la fluctuatiile de curent din apartament. La fel si televizorul ( de fapt cacatu' ala de receiver UPC, un cacat mai mare ca firma in sine, se blocheaza din orice, cred ca si prin simplul fapt ca exista ), la fel si altele. Acuma la fiecare fulger imi pacane boxele si nu pot sa ascult muzica linistit. Sa ma cac.

I-am dat mail lui viper sa imi aduca un contor din ala gheigăr ca mi-e frica sa nu ma fi iradiat cu cacaturi de raze. Mi s-a umflat bateria de la telefon si cica astea au nush ce mortii lor de metal radiopizdiv si te fute grav la plamani. Inca nu e asa naspa, dar daca explodeaza emana un gaz si daca l-ai mirosit ai belit plamanu'. Astept sa mi se futa de tot bateria. Partea proasta e ca pierd si semnal deci tind sa cred ca e un pic adevarata chestia cu radioactivitatea, chiar fiind si destul de mica. Mica, dar destula sa imi cace semnalul.

Astept sa imi repar ampu', s-au busit condensatorii prin el, trebuie bagat si niste rezistoare pe canale, vreau un preamplificator mai puternic. Nu imi foloseste la nimic faptul ca dau iPodul la maxim ca sa primesc semnal de 0dB cu preamplificatorul la maxim cand la PC daca dau placa audio la maxim trebuie sa stau cu preamu' la 3 ca sa nu dea in clipping. Fail. Oricum vreau sa iau piese de capacitate mai mare, deci... vipere, esti PFA, esti ma' man, esti un bad mo' fo', ori ce vrea inimioara si muschiu' tau numa' gaseste-ti timp sa ma ajuti. :D

Mai am de dat o teza, vezi ce mananci mane in seara de marti ca sa iasa treaba mare.... well, mare. :D Stii tu vorba noastra.

Hai pa, va pupa tata.