30 mai 2010

Bond. Vaga Bond

De ce naiba am atractie la prosti? De fiecare data cand merg cu tramvaiul trebuie sa intalnesc nebuni, tampiti sau cersetori. Cand nu ii vad imi zic ca e o zi pierduta. E alt farmec cand te acompaniaza la telefon acordeonistu' din 34 sau cum am patit ultima data, viber-ul bagabont.
Ma urc unde ma urc de obicei in tramvai, locuri ocupate. De obicei merg la burduf dar cum erau altii, m-am tinut de o bara mai aproape de geam, fiind o zi calduroasa. Cu mine se urca unu' care avea niste casti pe urechi, date la maxim si asculta VibeFM. Nimic iesit din comun, doar ca nenea era vagabond. Un vagabond cu casti pe urechi. Bun. Asculta muzica buna, melodiile erau marfa, Christian Green mixa la ora aia :P. Frumos pana cand i s-a urcat caldura la cap si a inceput sa se manifeste ciudat. Tipete scurte ce nu pot fi descrise, probabil nici exemplificate. (In real life ca pe blog chiar nu am cum). Mesaje UFO? Au intrat cavaleri interstelari pe frecventa omului? (A omului, nu a radioului) Banditi intergalactici vroiau sa-l futa-n cur pe nenea? Sa fi fost muzica de vina? Sa fi atins o coarda sensibila a tipului? Implantul de creier incepea sa respinga corpul omului? You'll never know, but one thing is sure: Epic scream, epic scream, epic scream, jizz ..... in my pants.