15 mai 2010

Pai sa nu injuri? / Cat bulan nesimtit sa ai?

Titlu in doua parti, deci avem post la fel.

Partea 1:Mi s-a umflat bateria la telefon dar asta stiati. Mi-am luat una din big cu 25 de ron, scrie ETMA pe ea. No-name, deci la 25 de ron merge. Si inca cum... astept de o ora sa se descarce si nu vrea nenorocirea :lol: . Bun. Tot injuram pe Nokia, pentru ca putem. (O sa urc la final niste poze cu bateria umflata vs normala)

Partea2:

Gigi becali steaua cuad cor i sapte i cinci intel invidia orange vodafone ratbFrauda FTW! Tocmai le-am dat mucu astora de la RATB de doua ori in aceeasi zi! Sa moara cici ca am si martori!

Ma duc linistit la liceu, cu abonamentul expirat. Taxez in trenuletul groazei, se urca si obisnuitii cersetori (Una la Stefan cel Mare, una la Vitan si la Dristor vine si lautaru' nombăr uan ) Deja am invatat pe de rost tot cacatu ala de text: "Oameni buni cu suflet bun, etc, nu stau acuma sa scriu penalitati pe blog cum fac altii . Cateodata mi-e greata ca exista oameni din astia printre noi, dar ce sa le faci.... Pocaiti. Sa revenim la cacatu' din tramvai. Trece acordeonistu' pe langa mine, eu vorbeam la telefon, sunt obligat sa ma intrerup din vorba, mii de nervi. Coboram din trenulet si ajungem in statie la Mercedes. Mercedes Citaro. Ma urc in primul care vine si nu mai taxez bilet, plm, lene. Hehe... soc si panica in Crangasi! se apropie un neneu de mine si imi cere actele, asta inainte sa o intrebe pe alta din fata mea, deci am avut timp sa ma gandesc ce sa fac.

Conversatie intre eu si mine: "Ce cacat fac? Sa ii zic ca nu am abonament? Pielea mea, mi-o iau sigur, poate doar daca fug am sanse. (Cunosc zona destul de bine, am facut scoala de soferi pe stradutele alea :D ) In cacat coaie, ii dau abonamentul si ma prefac ca nu stiam ca a expirat. Ma dau jos la prima statie si cum imi recuperez abonamentul, fug."

Scot frumusel plasticu', il dau controlorului si, plm, ma pregatesc... Il taxeaza omu' nostru o data, de doua ori, de trei ori si imi zice: O zi buna, va multumesc.

Cu o expresie pe fata de genul : "WTF is wrong with you dude?" am zis si eu multumesc. Mama m-a invatat sa fiu domn, apăi sa nu fiu? Ce pisda masii de treaba?

Seara la fel: Erau unii in tramvai, il preluasera grav pe un tip. Am stat linistit si nu mi-am facut griji.

M-am simtit bine dupa ce am fraudat sistemul, parca ai o putere in tine, ceva ce te face sa te simti cu cohones mari. Pe sistemul "Dad look, there's a plane in the sky, fleosc una dupa ceafa!" sau tradus " Iate bai fraiere cum te jmenesc: Iti arat abomanemtul, ma prefac ca e bun, tu nu vezi nimic si abracadabra, imi multumesti ca ti-am deschis ochii."

Pac-pac si acuma poze cu bateria. Am zis.