2 iun. 2010

Am gatit.

M-am gandit ca mama imi face mereu checuri si prajituri, la fel si tata cand mama e plecata. M-am gandit ca as putea si eu sa incerc, mai ales ca ultima data tata a gatit ca la carte (adica cu cartea de bucate in fata si i-a iesit bine). Eh, eu sunt un pic mai cu tehnologia si cum stiam blogurile pe care mama mai intra si citeste retete ( Amalia si Laura ) am zis sa incerc si eu. Cautarea si alegerea reteletlor au fost putin mai dificile, acum fiind in post si mama tinand-ul. Intai am ales ceva mic si simplu, un mini-chec, dar avea nevoie de oua si deci a picat varianta asta. Am cautat chec de post pe Google si primul rezultat a fost direct pe blogul Laurei. Reteta aleasa este asta. Am zis ca mai umblu la cantitati ca nu vreau sa imi iasa prea mult (si nici nu vroiam sa arunc mult daca stricam ceva).

Acuma checul sta frumos in cuptor, se coace, cred ca il scot peste 20-30 de minute, a stat cam 40 de minute dar daca apas pe el este tot moale, nu opune deloc rezistenta. Il stric la sfarsit, asta e, desi nu cred :p.

PS: in loc de stafide am pus alune. Vroiam sa pun si stafide cu alune, dar am zis ca il incarc prea mult.