9 iun. 2010

Bun, mi-am inceput ziua cu o repriza de plans. Nu stiu cine cacat m-a pus sa citesc princartier.com, nu am mai simtit niciodata asemenea chestie, postul asta m-a futut grav la sentimente si asta a fost. Habar n-am ce vrea sa insemne asta.
Omul, chiar daca concentratia de puli pe centimtru patrat te duce cu gandul la gangbang, scrie niste chestii de iti pica fata. Si nu, nu ma refer la povestile lui, ma refer la lucrurile simple, la lucrurile pe care unii le considera banale iar Balcescu le explica pur si simplu int-un fel de te lasa fara cuvinte cois... Ramai cu fata in soare si stai sa te gandesti ca lucrurile chiar daca uneori pot fi dureroase, trebuie sa le iei "cum sunt".
Saptamana trecuta mi-a mai rascolit niste chestii in mine prin vorbele urmatoare: “Alt sloboz, ati auzit si voi de ideea de “triunghi conjugal” nu? Eu mi-am bagat pula-n ea, e un cacat, eu gandesc pentru mine nu pentru inventatori de circumstante si sloboz. Triungi conjugal avem toti, este format din EU, EA si NOI. Cand TU si EA nu mai merg, se duc puli de suflet, NOI moare. Si faza e ca si TU si EA iubiti NOI mai mult decat pe voi, doar ca nu va dati seama. Cand spui TE IUBESC nu ii spui ei, ii spui lu’ NOI.”
Zi si tu frate, te face sa te gandesti chestia asta sau nu?

Anul trecut ma intreaba o colega: "De ce esti tu asa bun cu toata lumea? De ce dai de mancare si imprumuti cand stii ca unii nu iti dau nimic inapoi"
Am stat si m-am gandit si nu am putut sa ii dau decat un singur raspuns: "Habar n-am, asa sunt eu mai prost." Da coaie, asta a fost tot ce am putut sa scot din mine: "Nu stiu". Probabil ca dau pentru ca ma gandesc ca cineva candva va veni langa mine cand am nevoie si poate ma scoate dintr-o belea sau ma imprumuta si pe mine daca am nevoie. Sincer, nici acuma nu stiu de ce dau, de ce continui sa fiu prost, probabil imi sta in fire, e un defect de care nu reusesc sa scap.

Stiu ca nu intelegeti nimic din postul asta, stiu ca unora nu va pasa, eu ma duc sa imi bag pula in ea de viata. M-am saturat de toate cacaturile din jurul meu, citesc in continuare princartier sa ma futa la sentimente si ma pis.