14 iun. 2010

Dero

Am ales titlul dero ca sa nu mai scriu 2 in1 sau 3in 1, bla-bla. Avem multe de scris si destul timp la dispozitie.

Incepem cu niste amintiri de anul trecut despre vecini mai exact 4 august. Scriam aici de vecina de la parter, baba surda. Ei bine, a murit ieri sau azi. Azi au gasit-o in casa. Un sincer RIP si asta e viata.

Acum o luna, 7 aprilie, ziceam sa nu ne cacam in sus in postul asta. Nimeni nu m-a ascultat si ratatii aia de la RP au pizdit-o din nou. De data asta cu poza asta. Asta e, nu ai ce face. Nu m-am mai luat de tipa asa dur, am trollat destul de frumos zic eu:

Me:
Ce e asta?

Ea:

ce se vede ..:|...ce ai vrea sa fie?



Eu:

Vad 2 cani una peste alta si atat.
E nasoala. M-am uitat prin galeria ta si am vazut ca ai poze cu mult mai bune decat asta, de ce ai ales tocmai subiectul asta?
Ce vroiai sa transmiti? Viata la tara? Odihna dupa munca (adica dupa spalatul vaselor) ?
As fi ales alt cadru sa fie pus pe romanianphotographe

Ea:

mda..am inteles ideea.


Un prieten de trolling:

big-bum,asta este art nouveau,un nou mod de a face arta,si de a te exprima.observam varful energetic al paharului ca fiind un punct de trecere spre o alta dimensiune,una in care arta este ready-made,si primeste mesaje prin lobii intergalactici ai pestirienilor.
daca nu esti pestirian,atunci iti trebuie praf galactic,aflat intr-o piramida personala,de buzunar,ce cu totii o purtam atunci cand mergem la tara si facem astfel de poze.



Eu:

In primul rand aia e o cana, in al doilea rand piramida lui Keops cred ca devine o caramida in mana unui necunoscator, iar il al treilea rand, am contactat acum 5 minute prin telepatie niste cavaleri stelari si mi-au confirmat cele spuse de tine.
Cana si-a atins campul energetic maxim, noroc ca avem legatura dubla sp2 de la cana la cana si niste valente libere.



End of story pe DA, insa continuam pe mess:


Vlad _: cum sa accepti sa fii fotografiat asa
big bum: naiba stie
big bum:
big bum: de asta ce zici? http://kovaliov.deviantart.com/art/Oprind-Lumina-166908540
big bum: OMG OMG! WTF? LOL! http://passionpourpoessie.deviantart.com/art/one-on-top-of-another-165826927
big bum: )))
Vlad _: featured in romanian photographer nu?
big bum: pai?
big bum: ))))
big bum: unde altundeva accepta fotografii despre cacat
big bum: pardon... de cacat
big bum:
Vlad _:
Vlad _:
big bum: hai ca incepem cu trollingu' iara
big bum: ma rog
big bum: mai putin
Vlad _: hai
big bum: incerc sa nu o fac sa planga
big bum: pare draguta tipa
big bum:
Vlad _:
Vlad _: ia sa vedem
big bum: si are si cateva poze misto
big bum:
big bum: uite, asta e interesanta: http://passionpourpoessie.deviantart.com/art/it-s-all-about-numbers-165826764?q=gallery%3APassionPourPoessie%2F10166577&qo=23
Vlad _: http://passionpourpoessie.deviantart.com/gallery/#/d29yl1h
Vlad _: dragutza?
big bum: fuck
big bum: ***
big bum: ))))
Vlad _:
big bum: citeste comentariile
big bum: )))))))))
big bum: http://passionpourpoessie.deviantart.com/art/iD-167531451?q=sort%3Atime+gallery%3APassionPourPoessie&qo=0
big bum: ))))))
Vlad _:
Vlad _: nu exprima nimic
big bum: da
Vlad _: chiar nimic
big bum: si nici nu imi place
Vlad _: ar vrea...dar nu poate
big bum: are potential dar nu se vede din cauza editarii
big bum: )00
Vlad _: si compozitiei
big bum: si subiectului


Si continuam:


big bum: damn
big bum: we trollin' yo
big bum:
big bum: sau
big bum: we trollin' yo'
big bum:
Vlad _: keeep trollin trollin trollin,keep trollin trolli trollin - limp bizkit - keep trollin
big bum: ))
Vlad _:
big bum: life's tough and your cups ain't gonna make it better
big bum: unless you have C cup
big bum: or D
Vlad _: or some....dues...prefer the D+,don't even wanna know how u doin with ure A.
big bum: ))


II aratasem niste poze si omu deja avea bucurii deci am renuntat.

Boooon. Imi reabilitez apartamentul, ii fut polistiren pe exterior. Prea marfa, imi place mult. Muncitorii: niste baeti de treaba, unul din ei sta in blocul meu ( el are firma :P ). Au venit joi seara sa imi scoata niste chestii de la geamuri (e prea mult de explicat si nu are rost, nu asta e interesant.) A venit Sefu' (sa ii zicem Bogdan) si unul pe nume Mihai. (Sa ii zicem Dorel). Lucreaza ce lucreaza ei si lui Dorel ii cade ciocanu' pe jos. De la etajul 1. Efectiv ii cade din mana. Rad cu el, rade si Sefu', caterinca. A doua zi se infiinteaza Sefu' cu frasu' si cu unu Riță. Lui frasu' sa ii zicem Sârmă pentru ca si ei tot asa ii zic. Bun. Au inceput sa lucreze, s-au ancorat in juma de ora, nu l-au lasat pe Dorel sa umble cu franghiile, l-au pus pe Sârmă. Vine Riță la mine si imi cere niste apa pentru material. Imi aduc galetile, le umplu impreuna cu ei si ramane ultimul Dorel. Iese asta din casa si i se rupe galeata. Pleosc. Apa curgea pe scari, se rostogolea la vale pana la parter. Primul lucru pe care am vrut sa il fac a fost sa intreb: "Dorele, esti bine ma?" Nu am facut-o. Ma uit la el, se uita la mine, ne uitam la apa si zic: "Hai lasa ca si asa trebuia sa faca o baie scara asta." Aduc doua mopuri si o galeata goala si da-i la mop. Am strand cu Dorel mai putin de un sfert de galeata de 12L de apa. restul erau pe scara. Trece ce trece timpul si peste vreo 2 ore se face liniste. Am lasat geamurile deschise sa ii aud daca e ceva si m-am bagat la House. Liniste si pace pana cand linistea si pacea mea (cred ca doar a mea) a fost intrerupta de o ragaiala de care m-am speriat. Am tresarit :lol:. Era Dorel. Ba si trage Dorel o garaiala de incep termopanele sa imi intre in rezonanta nu alta. Nici cand dau eu basul la maxim nu se aude asa. Azi stateam si ma uitam cu lucreaza baetii si era Dorel in fata mea. Sta ce sta, vorbesc cu el dau sa plec si ragaie bossu' de incep ceilalti sa rada.
Acuma sa nu credeti ca Dorel este prost, nu e chiar Dorel doar ca lui i s-au intamplat atatea. Si acuma nu fac 'șto :P.