9 iun. 2010

Hâc?

"Pentru ca ma trezesc in fiecare zi la 4.30 si sunt sofer de autobuz cu oameni, la 4:31 merit un Bergenbier."
Asta este sistemul din postul asta. De ce? "Pentru ca ma trezesc...."

Am nimerit zilele astea un sofer care ori era putin beat ori era super pilit. Oricum starea lui de betie nu se compara cu a taximetristului cu care m-am intors acum cateva saptamani de la un majorat. Nici a mea cu a lor pentru ca sunt unic. Si modest. In fine, nu asta e important.
Omul era putin dezorientat, era sa o luam pe desupra pasajului cand trebuia sa o luam pe ruta normala prin pasaj. In pasaj nenea soferu' era si mai dezorientat, mergea cu viteza mica, parca nu vedea din cauza ca nu si-a aprins farurile (sau nu le nimerea), oricum, e o performanta sa te depaseasca un biciclist cand tu nu ai nimic in fata si poti sa-i dai talpa. Facem o schimbare de banda, iesim din pasaj pe banda 5, taiem calea si ajungem in statie pe banda 2. Plecam de pe loc, ne taie calea un papuc, ne doare la pula, nu punem frana, ce e autobuzul meu? Din spate se apropie alt autobuz, ne luam la intrecere cu el, luam gropi, etc. Chestii din astea banale. Cand facem stanga intram pe linia de tramvai pe contrasens desi erau doua benzi libere (intersectia de la iancului pentru cine stie) in fine. Cand oprim in statie, nu tragem langa bordura, pastram banda (adica linia de tramvai :lol: ). Dezastru. Sincer? Era cel mai prost sofer de autobuz cu care am mers pana acuma. Si am mai gasit unii care faceau greseli, dar asta ii intrece pe toti.