17 iun. 2010

Make-up partea 2

Make-up-ul apartamentului.
Ieri nu s-a intamplat nimic marfa, azi insa.... "avem destule pentru toti".

De dimineata pe Riță l-a cam taiat la stomac. Cam toata ziua, dar spre seara i-a mai trecut. Omu' nu putea sa se cace dăcât in veceu' meu. Asta e cois, nu ai ce face, sunt nevoi firesti. Cum Riță e om sanatos, si cacarea lui este la fel. Nu, inca nu pot sa imi dau seama de starea de sanatate a unui om dupa cacare (si poate fi interpretata in 3 moduri chestia asta.) ci dupa cacat. Simpla deductie. Bun. Se caca Riță si trage de doua ori apa. Mi-am dat seama ca e naspa faza si m-am pregatit sufleteste pentru ce e mai rau. A deschis usa cacaului si a plecat glont afara la treaba. Treaba "as in" munca, ca treaba mare si-a facut-o la mine. (cacofonia e intentionata). Dupa iesirea aproape fantomatica a lui Riță a urmat o clipa de cosmar. Mai multe de fapt. Concluzionam printr-o simpla discutie pe mess:
big bum: baa
big bum: a venit azi riță si s-a cacat in veceu' meu
big bum: mama frate
big bum: juma de ora am aerisit
big bum:
Eu Eugen: pai cacat...las-l liber, da-ti frau imaginatiei  lasa cacau' sa respire aer curat
big bum: am dat cu din ala de muste
big bum: mama
big bum: ))
big bum: nu mai facea fata )))
big bum: veneau mustele ca la mort

Asa.

Mai pe seara vorbea Sârmă cu Duke ( Mihai) si Duke ne povestea (ca eram si eu pe acolo) cum are el la curte o catea proasta. Totul a inceput de la un gard de fapt. Zicea Duke ca si-a facut un gard nush pe unde si nush cum, iar Sârmă tot vroia sa il vada. Nush cum dar pe Duke l-a plesnit un gand/o amintire, asa cum m-a plesnit pe mine (stiu, corect este plezni, o fac intentionat) cacatu' lu' Riță despre cateaua lui.

-Baaa, da sa stii ca e cam proasta asta. E cam fricoasa de tunete. Hai sa iti zic: Am lasat-o odata unde trebuie ea sa stea (adica in cotet) si a inceput sa tune afara. Eu eram cu nevasta si la un moment dat am vazut-o cum fuge spre noi, dar a uitat de gardul ala nou si a intrat fix in el cu capul. Acolo a ramas. :lol:

Am pleznit cu totii in ras si am continuat-o vreo 2 minute.