4 iun. 2010

Mess

Nu, nu e mizerie/dezordine, e vorba de messingiăr. Nu e asa ca e enervant sa iti exprimi sentimentele prin statusuri pe mess? Sau dorinte? Adica ce imi pasa mie? La fel cum nu imi pasa de massurile de gen "Hai ol" de anul trecut ( link ), de ce mi-ar pasa de soarta ta?

Ma enerveaza oamenii care isi pun la status: "Făneleeee, buzz cand intrii" (agramaticalitati intentionate), "E trecut de ora X, astept un raspuns!" , etc. Daca ai treaba cu o persoana, vorbeste fratzica cu ea pe privat, nu ma pune pe mine sa borasc din cauza statusurilor tale.

Le accept/imi plac cele amuzante, reclamele mascate :p , linkuri funny, orice care nu te face sa pari interesant si tu chiar doar pari.

Eu nu vorbesc la telefon decat pe strada, in autobuze doar daca ma suna cineva si gandesc eu ca poate e important. De ce? Poate cei din autobuz nu vor sa auda ce vorbesc eu si poate ca nu vreau sa auda cei din autobuz ce vorbesc eu :P

Hmmm, in comparatie cu postul de anul trecut, nu mai sunt asa sarit de pe fix, dar totusi, imi stau pe creier anumite chestii.