1 iun. 2010

Prof(ast)a de engleza...

Feriti-va de tute. Feriti-va de tute de engleza. Feriti-va de tute de engleza care au IQ-ul sub 50. Proasta noastra de engleza e mai retarda decat prevede legea. Sa o fut in gura cu toata ma-sa.
Cum mi-am dat seama de cat de handicapata e? Urmeaza in mai multe povestiri:
1. Am chiulit odata sa joc whist. In locul meu si al unui coleg au venit 2 prieteni ai unuia din clasa noastra, care s-au dat drept mine si respectivul cu care am chiulit. Bun, frumos. Tuta noastra nu s-a prins de prima data, nu s-a prins nici de a doua oara cand avea ora cu aceeasi persoane imediat dupa ce pleca de la noi. Fail? You bet it.
2.Am pierdut vremea degeaba tot anul. In timp ce la alte materii am terminat manualele, la engleza nici macar la lectia 3 nu eram. Fail? Ofc.
3.Ca urmare a punctului 2, nu avem suficiente note. Rezulta chemare la scoala la ora 16:30, astazi, 1 iunie 2010. Frumos, dar nu chiar. Primesc un mesaj in care ne anunta profa cu juma de ora inainte ca nu poate sa ajunga. Bai proasto, eu ma pregatesc cu o ora inainte ca sa iti ajung la timp si ca sa nu imi pui absente ca intarzii la ora ta unde oricum pierdeam vremea aiurea in tramvai. Cum cacat sa anunti cu juma de ora ca nu ajungi? O faceai cu ceva timp inainte, pula mea frate... Poate chiar a intervenit ceva, nu zic nu, dar la cat de proasta esti, ma mir ca ai nimerit liceul in fiecare zi si ca nu te-ai dus in altele din greseala.