20 iul. 2010

Cu butoiu' la persoana

Am mers azi de dimineata cu metrou'. La a doua statie se urca o femeie cu un butoi de grasime infasurat in jurul taliei. Se uita si vine spre mine. Nu imi era frica. Inca. Butoiu' era cu un cap mai mic ca mine, cu 2 latimi mai mare ca mine, deci nici nu puteai sa-l sari, nici nu puteai sa-l ocolesti. Se apropie sa sa tina de bara. Eu m-am dat cat am putut pe langa usa, ea se apropie din ce in ce mai mult. Inca nu mi-era frica. Sta langa mine in asa hal incat puteam sa-i scuip seminte intre țâțe. Efectiv puteam sa folosesc una din chestiile alea ( ca sani nu se puteau numi) sa-mi sterg mucii linistit si nici ca observa/simtea ceva. Bun frate. Eu eram acolo like wtf? Oare se uita asa la mine pentru ca vede in mine un cotlet sau o ceafa la gratar? Deja ma gandeam, asta vrea sa ma manance, macar sa stiu si eu ce gandeste, dar nah, butoiu' era de genul feminin (n-avea cep) si cu totii stim ca nu prea stii ce gandesc femeile. Fix cand renuntasem sa ma gandesc la cele mai exotice feluri de mancare in care pot fi gatit de zgripturoaica si dandu-mi seama ca pana la urma se va termina cu un ospat ca in Evul Mediu, fara farfurii, tacamuri, 7 ani de acasa, etc, a inceput sa schiteze un gest chestia. Un gest care daca pana acuma nu mi-a fost frica, din momentul ala mi-a fost. A deschis gura si fara sa puna mana la bot a cascat. Zgomotos. Eram ceva de genul: E clar frate, e face-eater, cred ca deja mi-a luat jumatate de fata in cascatul ala. :shock: :neutral: . Nu era asa. Incerc totusi sa ma dau din calea balenei, daca de data asta nu m-a nimerit, cu siguranta se pregatea de urmatorul atac. Coboara o tipa la urmatoarea statie si se aseaza in spatele .... nah.... creaturii. Asta deja era prea inghesuita si cu un picior bine plasat o indeparteaza pe saraca femeie de langa ea. Se uita asta lovita in corason la mine, eu la ea, ea cu o fata de "Ia-te te si la vaca asta, ii trebuie loc de handicapati in metrou", eu cu o fata de "Ce sa-i faci fata, da' cred ca 1 singur loc de handicapati nu-i ajunge. Daca mai era cu cineva ziceam ca nu-i frumos sa plimbi scroafe in metrou, dar sa-o lasam in pace, sunt sigur ca pe sub stratul exagerat de grasime exista porcusorul de guineea inca nedescoperit."