31 aug. 2010

Cum e vremea pe afara?

Bun. Sau nu e bun. Asta e cea mai idioata conversatie pe care o pot purta cu cineva vreodata. O conversatie despre vreme. Prefer sa discut despre orice alt cacat (inclusiv Twilight, dăăă) decat despre vreme. Sa ne imaginam o conversatie simpla pe un drum. Sa zicem.... catre Sange Mall. (tocmai am primit un mesaj de la Vodafone in care pot sa castig bilete la Gn'R daca scriu o poveste cu un concert rock. Am de ales in a fabula si a continua discutia mea despre vreme. Prefer varianta 2.)

-Si ce ai mai facut?
-Nimic, ca de obicei...
-Te plictisesti des?
-Da, mai ales cand nu am despre ce vorbi.
-Vrei sa discutam despre vreme?
-Nu.
-Hai ca macar legam o conversatie.
-Mata. Nu.
-Pliz?
-Dea, bine. Cum e vremea la tine? E soare pe partea ta de drum? Dar cu precipitatiile cum stai acolo? Pe partea mea de drum pica de la streasina oamenilor. E ciudat sa merg cu ochelari de soare pe partea asta de drum, e un pic umbra. Nu mai zici nimic? Ma astept sa ma intreupi oricand, nu se stie cat de schimbatoare poate fi vremea la tine. In cateva secunde sigur o sa adie vantul la tine. La mine nu are cum, sunt prea aproape de bloc, aproape ca am intrat in intuneric din cauza balcoanelor. Se face frig.
-Cacat, nu te cred. Nu ai cum sa stii asta!
-Pisda matii fai! Esti paralila? TU ai vrut sa vorbim despre vreme. Hai paa.

Cacat. Cam asa imi imaginez o conversatie intre mine si cineva care vrea sa discute despre vreme. Fail frate. Poti sa gasesti trei miliarde de alte chestii de discutat, fizica cuantica, chimie organica, cum si-a luat Steaua muie aseara, ce au facut vecinii martea trecuta, dar tu alegi vremea ma? Vremea? Cel mai simplu si in acelasi timp cel mai idiot subiect. Esti irecuperabil, nu am ce-ti face. Sa mor de nu incerc sa te inteleg daca imi vorbesti despre luna si stele si de ce e luna mai mare decat un elefant decat.... vremea. De ce nu e bine? Pai...

1. Sa zicem, ipotetic vorbind ca.... nah, discuti cu cineva din alta parte a orasului despre vreme. Orasul ala nu inseamna 300 de km in diametru, deci... sigur nu ploua la nord, in sud nu ninge si la est nu o sa te bronzezi la ultravioletele de dimineata, daca afara este seara si senin.
2. Sa zicem, ipotetic vorbind ca... nah, discuti cu cineva care e in alt oras cu tine. Ok, aici e bine, dar totusi.... prefer sa gasesc nordul dupa soare decat sa vorbesc despre vreme. Si putem acoperi si partea vremii, daca la el e innorat, o sa iti zica ca nu poate sa se ghideze dupa soare, din diferite motive. Adica stari ale vremii.
3. Sa zicem, ipotetic vorbind ca... nah, discuti cu cineva care e la 2 metri de tine. Pai atunci revenim la conversatia de mai sus siiii adaugam: Nu se schimba vremea in 2 metri. Adica la el nu o sa ploua si la tine o sa fie soare si frumos, si in orice caz, daca se intampla asta (yeah, nu de putine ori am patit-o) crede-ma ca e destul de evidenta treaba. Well, sunteti la 2 metri distanta, adica.... daca te chinui poti sa-l atingi cu mana, cu piciorul, cu un borcan de castraveti (doar daca v-ati certat), cu un scuipat bine plasat, cu o perversa ca pă Targu Ocna, constanta ca pă Campina, etc, etc. ( da' sa fiti golani, altfel nu mai discutam ).
Atat.