28 sept. 2010

Azi.

Eram azi si incercam sa imi copiez tema la chimie de la fata cu care sunt in grupa. Bun asa. Cum la scara profei era soare si ne-a zis la inceput de tot sa nu ne facem veacul pe acolo, ne-am mutat in fata altei scari, la umbra. Cred ca acelasi bloc. Bun asa. Si eram noi acolo si copiam (adica mai mult eu) da' de fapt scriam dupa dictare, dar nu asta conteaza. Se fataie lumea pe langa noi, noi ne dam mai intr-un colt. Iese una pe stop din scara si ma intreaba daca poate sa treaca! Eu am vrut sa nu fiu chiar nesimtit si i-am zis: Cred ca da. (Si mut ghiozdanul catre mine. De fapt am falsat mutarea ghiozdanului pt ca el oricum statea langa mine. Stiti cum se face, misti masina 2 cm ca sa para ca ii faci loc, dar pana la urma tot de unde ai plecat ajungi. Pentru ca strazile nu sunt intotdeauna la unghi de 0 grade puse dupa poloboc. Si da, obiectul stiintific este polobocul, nu bolobocul cum multi Dorei ii zic. ) Trece tipa, continui sa copiez. Vine si administratorul blocului, un om cu capul pe umeri:

-S-a deschis bar aici?

Eu am facut o fata din aia de om care nu a inteles ce a zis viitorul interlocutor. Asta de langa mine:

-Aaaah, nu! (Da' un ah din ala de om care se prinde de ce vrea interlocutorul sa-ti zica, nu de "pisda falsa senzuala wannabe" )

Adminu:

-Aveti si gresie vad, va place asa mult aici? Nu va e rece?

Cum mi-am dat seama ca tipa poate face fata mistocurilor adminului si cum era un om amuzant, am lasat-o pe ea sa termine discutia :P Daca ma puneam la mintea lui, aveam replica pregatita, nu e problema. Nu aveam chef sa ma cert cu el, eu trebuia sa copiez si oricum, vezi propozitia de mai sus.

Mai stam ceva timp si iese din bloc o castrata cu cainele. Cum tipa era pe stop sau NFHH (am simtit-o de la spate, cu ochii inchisi, vorba vine) mi-am dat seama ca asta de la mine, finuta de fire nu o sa stie sa se descurce si asa ca i-am transmis telepatic, prin lobii intergalactici cu ajutorul undelor teta sa ma lase pe mine sa-i fut o replica peste mufarina. NFHHu':

-De ce stati aici? Nu aveti loc in alta parte? V-ati asezat in fata sa blocati intrarea! De ce stati aici?

Pana sa o ia de la capat cu "nu aveti loc in alta parte" (era setata pe loop) i-am tras-o. NU literarmente! I-am tras-o pe ea, replica.

-E mai romantic.

-Da' duceti-va in parc! Auzi la ei, e mai romantic....

-In parc mai ie si altii... Noua ne place mai intim asa...

Bai, baba n-a mai zis nimic, si-a bagat potaia in gradina si a stat in fata noastra in timp ce noi (adica eu mai mult) ne-am copiat (adica mi s-a dictat)

Mpoa,Mpoa,Mpoa, Va pupa tata.