6 sept. 2010

Baba epica e epica.

Pe sistemul obvious troll is obvious, baba epica e trollă. Sau troală. A trebuit sa duc azi niste acte la ITM, nu conteaza. Am stat la sectorul 2 de mi-a venit.... plicitiseala. Coada mai lunga ca pula la cal am zis, se stie. Nu am mai scris de mult, parca nu mai am talent, in fine. Sa-i zicem babei - Vlas. Tocmai pentru ca e epică ca Vlas-adevarata. Sa incepem cu inceputul. Tipa, adica butoiul, gen 3 metri cubi de nah... troll se lua in gura cu toti. Pentru ca asta face un troll, nu? Si cum trollul nu se poate abtine, gaseste niste motive de cacat numai ca sa trolleze. Pacat ca nu prea se lua in gura lumea cu ea, deci a cam failat. Cand unii i-au facut pe plac, am descoperit ca toti barbatii sunt misogini. De la ea. Dupa deductia ei. Ma abtineam sa nu ma cac pe mine de ras, dar pana la urma nu am mai putut si mi-am dat drumul. E clar cois, asta e, am ras. Scuze, dar nu m-am putut abtine. Replicile nu au legatura intre ele, eu va prezint cateva episoade:

Da' stai doamna cu geanta aia a ta, nu vezi ca ma dor rinichii? Ce te tot fatai pe aici?

Oki, nimic deosebit.

Ce va impingeti doamna, ce ati pierdut? Ziua de ieri?

Replica asta o repeta intruna.

La un moment dat s-a luat nush de ce de unul din spatele meu si i-a zis:

-Tu nici macar nu ai facut armata!
-Da' bine ca ai facut-o dumneata!
-Misoginule!

Atunci am pufnit cu totii in ras. Coaie, daca ti-o faci cu mana ta, se numeste lucru manual. Peste ceva timp se facuse un loc intre mine si persoanele din fata:

Da' avansati doamna, avansati, nu vedeti ca s-a facut loc?

Asta din fata mea se uita la baba cu dispret si expresia de pe fata ei spunea ceva gen "Hai ten pula mea chiar daca nu am".

Vlas a simtit amenintarea pulii din ochii femeii si i-a zis sa se intoarca, intr-un mod amuzant:

Da' uitati-va doamna inainte, la coada se priveste in fata, de ce va uitati invers?

Ideea e ca ne cacaram cu totii pe ea de troll si pe noi de ras. Mai avansaram putin si cand cineva trecea pe langa ea baga iarasi replica aia "ce ati pierdut doamna, ziua de ieri"? A facut-o pe una proasta, asta sa se intoarca s-o plezneasca. L-a facut pe unu porc si misogin si el a facut-o scroafa.

Tipa avea probleme, dar nu cu capul. Cred.