10 sept. 2010

Imi mai dai 20 de bani? Nop. Ba da.

M-am intors din Campina cu trenul si am luat metroul. Pe urma cu RATBu. In fine, o sa prezint discutia mea cu vanzatoarea de bilete:

-4 calatorii va rog!

Si ii intind o hartie de 5 lei.

-Imi mai dati 20 de bani?

Eu, hotarat: Nu! (Pai ce pula mea, dupa matematica mea tu trebuie sa imi mai dai 20 de bani, ca 26 cu 26 fac 48 nu 52, te-n cur!)

-Ba da.

-(Ai sa mori tu, bine ca nu esti si infipta) Pai de ce?

-Pai 26 cu 26 fac 52

Eu c-o moaca de "Aaa, da? De cand pula mea?" ii intind inca 20 de bani. Mi-am luat biletele si am plecat. Pe partea cealalta a drumului ma asteptau cei cu care mergeam si carora le spusesem ca imi ajungeau banii. Intre ei discutasera ceva gen:

-26 cu 26 nu fac 48, nu?

-Nop.

-Pai si atunci?

- :lol:

Si :lol: a ramas.