11 sept. 2010

Incotro?

Nicaieri ar raspunde un om. Un om ca mine. Asa ca daca nu plecam nicaieri, stam pe loc. Asta e logica din intrebare. Daca am gasit logica nu inseamna ca am si raspuns, sau am, tocmai l-am dat in prima propozitie din post. N-am mai scris de mult de idioti. Acum e timpul lor sa straluceasca!

Am fost zilele astea cu un prieten prin oras. Ne-am intalnit mai multi, ma rog, neinteresant lucrul asta. Mi s-a parut tare cand a venit chelnerul:

-Cu ce va servesc?
-O Timisoreana.
Nope, nimic deosebit, nu? Nu se observa pentru ca se aude. Stiu ca nu intelegeti, stiu ca sunt prea subtil si enervez lumea buna care nu se poate urca la nivelul meu, stiu ca sufar de aroganta si sunt plin de mine in propozitia asta, dar hai ca le explic si muritorilor de rand: Tipul ori:

  • era ghei

  • era castrat

  • era ghei si castrat


No, bine ar zice ungurul din voi. Cum ti-ai dat seama? Pai un barbat adevarat are putere in voce. Ea ( si aici ma refer la creatura chelnerului ) nu avea. Bine, numai eu am fost cel care a observat asta, ceilalti erau prea preocupati cu ... ceilalti. Da, suna un pic ghei, ma rog. Poate era castrat, poate era ghei, nu conteaza atata timp cat mi-a desfacut berea pe la spate. Cacat, era ghei. Nop, asta e.

Probabail ca nu bause bere la viata lui, un barbat adevarat bea bere. Si cum am adus vorba de bere si BA, dati click aici pe blogul unui om si barbat adevarat care va invata cum sa beti bere de barbati adevarati si cum sa va comportati ca niste barbati adevarati cand beti bere.

Hai va pupa tata si sa cinstim pentru voi. ( Ultima daca cand am cinstiti ceva s-a ales praful peste doua zile de lucrul respectiv. )

No, hai ca va pupa tata.