20 sept. 2010

Legat de 2020...

Well... mi s-a luat. Nu mai am chef sa il termin, aveam multe de scris, nu prea mai am nici chef, nici timp, asta e. Vreau ca daca cineva o sa imi ecranizeze chestia asta de am scris-o eu, sa o faca mult mai bine, sa o scrie mai dramatic, sa te faca sa te caci pe tine si sa iti dai seama ca filmul asta e oarecum inspirat din viata reala. Ma rog, e un fel de transpunere, mult mai schimbata, poate doar invelisul e altul, dar la baza, scenariul este inspirat din intamplari reale. (Mai putin prima parte, unde am fabulat, dupa ce am facut un pariu cu un fost coleg). Asa ca... urmatoarele parti sunt scrise din experienta mea proprie si personala combinata cu o telenovela siropoasa. Asadar... Vreau ca scenariul sa nu fie terminat, vreau sa ramana asa nesfarsit, sa stea lumea sa se gandeasca "what if..." sa fie ceva infinit, sa fie un film la care sa te gandesti si sa zici " sunt curios ce s-a intamplat in continuare, de obicei cazurile reale le prezinta pana la sfarsit". Vreau ca mesajul sa fie inteles, sa se stie ca traim doar ca sa traim, sa ne aflam in treaba si tot cacatul care este in jurul nostru este doar ca sa fie. Asa ca...

-Ce a fost asta cuae?

-Neverending story, a fost ceva ca sa fie....