3 sept. 2010

Mi-am revenit tati si sunt mai pe sistem ca niciodata

Cum mi-am dat seama ca viata mea revine la normal? Bine, acuma depinde ce inseamna normal.... Pentru mine, faptul ca vad prosti peste prosti in magazine, faptul ca nu imi mai pasa de nimic iarasi, faptul ca iar imi bag picioarele... in seamna normal. Asta sunt eu, nu ai ce imi face, love me or hate me and gtfo. So... asta e normalul meu:

Ieri in piata cu mama: o baba era cu cainele in brate si facea cumparaturi. Nimic deosebit, totul normal. Pana cand trece pe langa mine. Contacul a fost facut, muia a fost luata, pula coborata din pod, injuratura a devenit vers si chestia asta a devenit poezie: "Sa-i rup coada sa i-o bag in cur cu masa cu tot!" Ce pula mea esti proasta femeie? Cretinopata frate. Cat de idiot sa fii sa te plimbi cu cainele in piata? Daca sunteti normali ca mine o sa va prindeti de ce zic asta. In primul rand sa ne gandim la igiena....

Alaltaieri la Victoriei, aproape de Spring Time: mai eram cu cineva si mergeam pe strada. Pe partea noastra de drum vine una, cum ar veni pe contrasens. Fa, esti proasta? Ok, esti, dar nu te astepta sa imi cer scuze daca intru in tine ca bolovanul, pana la urma, mars la cacat de pe sensul meu de mers! Ai loc prin stanga mea cacalau, poti sa o iei si pe baba cu cainele sa se plimbe cu tine pe acolo. Din cate am vazut, tipa se opreste, se intoarce si nu face nimic decat un "Ntz". Ce plm vroia sa fie aia? Un multumesc ca am... stiti voi.... facut o poezie pentru ea?

Nu imi mai aduc aminte acuma, oricum ideea e ca oarecum e bine asa.

Ia vers de suflet:

Pot sa gandesc cu voce tare, ca nimeni nu ma vede,
Nimeni nu ma crede, nimeni nu m-aude
Sunt un oarecare,

Pot sa fumez un joint seara la plimbare
Pot sa desfac o bere cand e soare
Pot sa ma urc in tren si sa o iau spre mare
A doua zi sa mergem prin Brasov sa cautam cazare
Pot sa nu am o cale clara de orientare
La cota 2000 cu toti tovarasii calare
Pot sa ma culc, sa ma trezesc in alte dormitoare
Cu fel de fel de fete doritoare, un fel de meci in deplasare
O sa le scriu la fiecare o scrisoare imediat ce-ajung acasa la Bucale
Pot sa bat la usa la vecinul, sa-l inteb cum e vinul
Daca e mai bun ca primul c-au inchis iar magazinul
Pot sa fac asta non-stop, pot sa cutreier peste tot cand stau pe loc