5 oct. 2010

Ce te face fericit si cum ii faci fericiti pe altii?

Am intrat azi pe Facebook si am vazut ca blogway face un nou concurs. Nu vreau sa intru in detalii, nu o sa particip, nu imi trebuie domeniu.ro ca am, dar mi-a trezit ceva in minte concursul asta. Asa ca mi-am pus mintea la contributie, am scos-o de la rancezeala si o sa creez din nou.

Ce te face fericit? Pai asta e mai greu si mai mult de scris, nu vreau sa se transforme intr-un post idiot asa ca o sa raspund mai mult la intrebarea 2: Cum ii faci pe altii fericiti?

Incep de dimineata... Cum eu m-am trezit, trebuie sa sa trezeasca si altii. Cum eu ma trezesc pe muzica, trebuie sa-i trezesc si pe altii care sunt la departare cu un SMS in care le spun ce melodie canta la radio in momentul respectiv. Unei singure persoane, as putea sa zic prima persoana la care ma gandesc cand ma trezesc. Ma amuza ca stie de la cine e mesajul si ma amuz ca se amuza si ea :D . Pe urma... Pe drum. Trec si imi iau un coleg in drum spre liceu. Il fac fericit ca nu mai trebuie sa mearga cu metroul, nu mai trebuie sa schimbe mijloace de transport, poate trebuie doar sa se trezeasca/plece cu 5 minute mai devreme de acasa, 5 minute pe care oricum le pierdem/petrecem la liceu cand ajungem primii si bem cafeaua. Stie ca o sa ii zic ceva legat de X, imposibil sa nu ii zic ceva legat de ea. X... e ca un fel de talisman pentru mine, daca o vad, ma amuza, daca nu o vad, talismanul meu devine prima persoana care se trezeste dupa mine. :P In trafic, poate ii fac fericiti pe cei care gresesc banda si vor sa se bage si nimeni nu ii lasa. Si pe mine ma fac fericit cei care dau semnal cand schimba banda. Cei care nu, sa-mi suga pula. La liceu... o amuz pe profa de mate, trebuie sa zica ea ceva legat de mine, ba ca sunt handicapat, ba ca nu stiu sa lucrezi cu puteri. Nu zic ca e fericita, dar cand in rarele dati in care imi vine o idee si o zic, se bucura in sinea ei ca am stiut. O fac fericita pe cea caruia ii dau geaca mea cand moare de frig si mor si eu dar mai putin. Ma face fericit sa stiu ca nu raceste :P . Ma face fericit cand cineva imi multumeste ca-i ofer un loc in metrou/autobuz/etc, iar eu la randul meu ii fac fericiti ca si-au gasit loc liber. E amuzant cand ascult VibeFM cu cea pe care o trezesc si comentam melodiile sau mixurile lui Christian Green. E funneh cand suni pe cineva si insisti si vezi ca ti-a inchis, si tu tot insisti, si iara inchizi, si iara insisti. E amuzant cand il sun pe Viper si ii zic sa se cace ca maine am test/ma asculta la materia X si stim amandoi ca el nu infulenteaza cu nimic chestia asta, dar radem amandoi si suntem fericiti. Esti fericit cand ajungi acasa si pe drum te intalnesti de fiecare data cu un batranel care sta la parter si se uita pe geam si va cunoasteti doar din vedere de atata timp, dar niciodata nu ati vorbit ceva, doar va zambiti si va faceti fericiti. Cand il sun pe cel mai bun prieten si el nu raspunde, iar cand o face il injur de toti mortii si el stie ca nu vorbesc serios si totusi si el ma injura si stiu ca nu vorbeste serios si suntem fericiti. Cand gasesti banca fara scaune sau colega ta de banca nu are scaun si tu ii injuri pe cei care l-au luat si ii pui un scaun, sa aiba pe ce sa stea. Si ea nu stie asta. Si esti fericit ca nu stie si ca are loc datorita tie si nu te astepti sa-ti multumeasca pentru ca nu stie, dar ai facut-o fericita chiar daca nu isi da seama. Cand iti dai SMSuri cu lumea in ore, discuti despre fix altceva si iti vine sa razi si te abtii...

Exemplele pot continua....