22 oct. 2010

Cosmar!

Ca sa incep iarasi cu inceputul.... cum zice titlul, am avut un cosmar de cosmar. Ce a fost ala cu salamu' de anu' trecut (nu, nu era salamul de anu' trecut, ci visul), da' ce e asta de ieri...

Se facea ca eram la meditatii cu un coleg, cu prietena lui si cu inca o tipa roscata. Nu stiu cine era, nu stiu cine e, nu stiu de unde am scos-o, ideea e ca se afla in visul meu. (Si nu, nu era Angi! Nici Ligia. Ma rog, o tipa roscata pe care o sa o numim de acum inainte Raluca.) Si faceam meditatii la chimie. Toti 4. Eu cu colegu'  (numit in continuare Albastru) facem in viata reala cu aceeasi profa, prietena lui nu ( se va regasi in text sub numele de Viberița ), iar de Raluca nu stiu ce sa zic. :lol: Si ne dicta profa ( era chiar profa cu care facem meditatii in real life, pe care s-o numim Dorela) caiete intregi. Si dicta tata, nu asa...Eram mai rau ca scribii, sau ca grafierii din sala de judecata. Deci ne rupea femeia. La un moment dat profa a zis sa facem o pauza. Ne-am oprit din scris si profa s-a asezat pe canapea, a deschis televizorul si a inceput sa se uite la el. Nu stiu ce program/post, oricum sper ca nu era Tanar si Nelinistit. Sper. Dar pauza nu e pauza la noi si inainte sa se uite ea la TV, care era in aceeasi camera cu masa unde ne medita Dorela, ne spune tipa sa ne copiem nush ce cacat la bio. In fine. Noi nu ne-am copiat. Dorela stia ca nu o sa ne copiem, de asta ne-a si dat. La un moment dat simt cu Raluca face din alea cu mainile: baiatuuuuuuuu ( si te impinge de 3 ori) tu copiezi? Eu i-am raspuns ca nu. Ea mi-a zis sa mergem jos. Jos pentru mine insemna sa ne asezam pe jos sa ne uitam la TV cu Dorela. Asta am facut. Ne-am sprijinit de canepea, pe jos, si ne-am uitat la TV. La un moment dat se da Raluca la mine. Profa nimic, parca nu vedea ce se intampla, iar Albastru cu Viberița erau: WTF? din mai multe motive:

1. Ce are Raluca?

2. Ce are Dorela?

3. Ce ar fi sa faca si ei asa?

Si au inceput sa se giugiuleasca. Eu m-am enervat pe Raluca si i-am zis ca ori ma lasa sa ma uit la TV ori ma duc sus. :lol: Gen inapoi la masa. Si m-am dus la masa! Dupa un timp urca si ea si iara incearca sa se dea la mine. Bafta mea a fost ca s-a terminat emisiunea la TV, ca Raluca nu prea parea futabila.

Eh. Viper n-a avut nicio implicatie in visul asta, dar era urat sa nu vorbesc de el in post.