9 nov. 2010

Asta e un post pentru cei care s-au gandit la mine

Am ajuns azi acasa si m-am decis sa scriu si pentru voi. Pentru cei care si-au adus aminte ca ieri a fost ziua mea de nume, pentru cei care zic eu, ma cunosc destul de bine pe tot numele :D


Pentru restul, nu zic nimic, nu va port pica, nu sunt un om care sa poarte ranchiuna doar pentru un lucru minor.


Am vrut sa termin sticla aia de Teachers pe care am inceput-o anu' trecut cand am inceput sa scriu scenariul.... Dar am meditatii si nu pot sa ma duc mirosind a wiskey. Asa ca... dedic postul asta, asa cum e el, mai trist in talent, (am explicat mai sus unde este talentul meu)


Va scriu pe lista si va dedic o melodie. Asadar, pentru ca si-au adus aminte tot numele meu, pentru ca mai sunt oameni care se gandesc (chiar si din plictiseala sa intre pe FB sa cauta toti Mihaii din lista, nu Helga? :lol: glumesc :P ) dupa cum urmeaza, se striga subnumitii, in ordine alfabetica:


Andrei: Pink Floyd - Marooned


Axi: Damien Rice - 9 Crimes


Costin: Muse - Time is Running Out


Helga: Within Temptation - All I Need (vroiam sa-ti dedic ceva de la The Rasmus, dar nu am amintiri prea placute cu formatia asta)


Ichimus: Sorinel Pustiu - Bate Tarabanele ( pai se putea? )


Madalina: Linkin Park - Numb


Teo? Parca mi-a zis separat LMA, deci intra in categorie: Shakira - Waka Waka


Alfabetul s-a terminat si nu au fost multe persoane care mi-au urat un LMA.


Le dedic colegilor (cum m-au sarbatorit in grup) o singura melodie pentru toti: Travis "McCois"/"McCojones" - Billionaire