13 nov. 2010

Cum sa failezi la modul cel mai grav.

Pe sistemul "am comis-o, m-a ginit", mda, am comis-o, m-a ginit. Cine? Profa. Cand? Azi. Cum? Simplu. Relatam mai jos:

Se facea ca dau test la bio. Din genetica. Eu nu stiu d-astea. Mai era inca o colega care lipsise si dadeam test impreuna dar separat. Adica in aceeasi ora, dar in banci diferite. Eu in prima de pe mijloc, ea in a 2-a de la geam. Nu stiam nimic, m-am gandit sa copiez. De unde? De pe net! Cum? Cu telefonul! De ce? Nu am carte, nu am chef sa invat genetica masii, o sa o invat la facultate de imi sare capacu'. Eu cand copiez am o metoda proprie, nici nu iti dai seama, decat daca vii aproape de mine... Pentru ca stau picior peste picior si telefonul il tin pe piciorul drept, pe cel pe care il si indoi. Deci daca te ridici de la catedra, vezi foarte bine telefonul. Dar eu de obicei il acopar cu cotul. Acuma o sa ziceti ca am dat cu cotul in el. Nu, nu eram beat, puteam sa-mi coordonez cotul perfect peste obiectul muncii. Fix asta nu am facut. Si fix de la asta mi s-a tras. S-a ridicat profa si eu am vrut sa trag banca si incredibilul s-a produs. Pe sistemu'
Lili:cum sa iti cada ma telefonul?


Eu:rostogolindu-se!


S-a dus la mama naibii saracia. La picioarele profei ma. Fix langa ea. Du-te baaaa, nu te cred. Imping banca, dau cu picioarele, joc un fotbal commbinat cu un step cu el si il pitesc sub picioare. Bineinteles ca acolo a ramas. Profa s-a prins si daca il luam, chiar imi dadea 1, asa ca am scris din mintea mea, din auzite, ce mai stiam si eu. Colegii erau pe jos de ras... In fine.


Hai ca va pupa tata si sa nu faceti ca mine.