31 dec. 2010

Deci e timpul sa visam.

Anu' trecut... l-am visat pe Viper in postul asta. Anu' asta m-am visat pe mine. Se facea ca nush ce aveam eu de eram urmarit de mafie. Cred ca faceam parte dintr-o grupare ceva, mortii ei, un ONG, oricum eu nu umblu cu cacati din astia de la CNA, CIA, FBI, FNI, FMI, ma rog, ati prins ideea. Si cica visul meu are trei episoade. Am zis episoade, nu nivele, nu ma cred in Inception...


Episodul 1, episodul in care o conving pe mama ca e bine sa impusti oamenii care vor sa ma omoare.


A inceput brusc, deci nu eram in totalitate adormit. Eram undeva intr-o multime, eu cu mama, despartiti. Nu stiu cum, am invatat-o pe mama (deci ea stia ca sunt un fel de agent secret, lindic la KGB, ce oi fi fost acolo) ca oamenii ma urmaresc. Si cum sa-i depisteze. Si amandoi l-am despistat pe unul care vroia sa ma impuste. Mama nu a mai tras niciodata cu arma (eu cu pusca de vanatoare :lol: ). Cand am simtit amandoi ca neneu' ala vrea sa traga, am scos armele si am tras. Doar eu, ca am fost mai rapid. I-am imprastiat teasta pe asfalt. Mama a venit la mine si a inceput sa planga si ma intreaba:


"E bine sa impusti oamenii asa?"


"Da mama, a meritat, dar nu tu l-ai impuscat, chill!"


Un episod cam sec, nu?


Deja ajunsesem intr-un stadiu de somn mai adanc, deci porbabil mai multe cacaturi de debitat!


Episodul 2. Episod in care ma urmareste Trinity si inca un caricioi care nu era din Matrix si eu trebuia sa fug cu un vas. Cel mai probabil Titanic.


Nu stiu cum, intr-un fel, unde stateam eu, in fata blocului mai exact, statea o masina mov, in spatele masinii mele. Ca monitorizare. Adica se uita omu toata ziua in casa mea. Si urma sa ma gandesc in episodul 3 ca poate am si bug-uri prin casa. (adica microfoane).


Oricum, ramasesem ca trebuia sa plec cu o nava/un vas/sa-i zicem Titanic. Si portul era intr-un mare mall, sau mall-ul era intr-un port, in fine. Nu stiu de ce am intarziat si ca sa nu rateze si celalti intarziati cursa, au dat drumu la intrare doar fara sa te verifice. Da' eu nu aveam loc pe usa si ma chinuiam sa sar, ma grabeam pe acolo, eram dispe, ca in spatele meu ma urmarea Trinity. Si pana la urma imi pun un scaun si sar, nimeni nu mi-a zis nimic, nu a comentat nimeni la persoana mea. Da' veneau si cacanarii aia dupa mine. Si eu tot alergam, alergam, blah, blah. Si ma intalnesc cu ai mei, care cica incercau sa ma salveze. In plm, nu e enervant sa te salveze cineva in propriul tau vis? Parca te autointitulezi handicapat! E visul tau, poti sa futi pe oricine in el doar cu o simpla privire. Da' nuuuu, visu asta trebuia sa fie altfel. Asa. Si ma tot plimbam eu pe acolo si la un moment dat ne descopera pulifricii. Se dezbraca si incep sa umble dupa noi. WTF? Trinity? Goala? Deja era cosmar.



Continuare dupa Revelion.