27 dec. 2010

Pisi Garaj

Varinta 1.


Am fost acum o saptamana sa imi iau un stick usb de la respectivii. A durat ceva timp pana am gasit magazinul lor. Am intrat si am asteptat. Tipa de acolo m-a intrabat daca am ceva de ridicat. I-am zis ca am de comandat. M-a chemat la ea si ne-am facut treaba. Am plecat.


Stiu ca nu asa se scrie pe blogul meu, as putea sa scriu asa, dar nu vreau. Sa va povestesc cu cuvintele mele:


Pe luni, cu vreo 2 zile inainte de ziua mea, m-am carat de la liceu cu un coleg sa-mi iau un stick usb. Ne-am tot ratacit pe stradute p-acolo, pana cand eu m-am hotarat sa intreb un taximetrist de-al meu pe unde e strada respectiva. Mi-a explicat el cum sta treaba si dupa ce ne cacaram pe noi de frig si frica de o haita de caini, am ajuns sa-mi cumpar stickul. Sediul era ca un apartament, cu un mare ghiseu la care puteau sta lejer 5 vanzatori. Din pacate, erau doar 3 pc-uri acolo si o singura pisda fututa in acelasi timp de 3 clienti. Eu eram al treilea. I-am zis ce vreau sa ridic, un stick usb. M-a facut comanda, m-a intrebat cum platesc, i-am zis cu banii jos. Mi-a facut garantie, m-am semnat pe garantiile ei. Intre timp, se pare ca i-am intrerupt pe ceilalti din treaba lor. Ei vroiau tot asa, sa termine cu garantiile alea mai repede, dar le-am luat-o inainte. Semnatura mea era deja acolo. Pisda, desi era fututa in acelasi timp de 3 clienti, (la cap) ea era NFhh. Sau pe stop. Un cilent s-a plans ca nu e multumit de serviciile ei si statea cu banii in mana, sa-l aposteze si pe el. Eu i-am semnat garantiile. Mi-a dat stickul si am plecat.


Sincer... si eu am fost nemultumit de serviciile ei, da' i-am semnat garantiile! :))


Va pupa tata.