9 dec. 2010

Pt ca e joi.

Si joia mi se intampla lucruri. E de la astre. Marti, 3 ceasuri rele, joi si sambata doar 2. Din cauza astrelor. Cine nu crede, sa caute.

Si cum azi e joi si se da la coi, shit happens. Nu dragii mei puradei pufosi, nu mi-am luat-o la coi, nu mi-am mai luat-o niciodata de la gradi pana in ziua de azi.

Ma plimb cu autobuzu azi, cu un coleg. Sa-i zicem Mov. Sau Motolov. Marmota mai bine. Aglomeratie. Ma asez pe un scaun. Se urca langa mine, o chestie in genul asteia. Creatura, destul de batrana, avea si niste pungi. Cu prajituri. De unde stiu? Pai se inghesiua lumea in punga ei si asta tot zicea sa nu ii mai lovim pungile ca are niste platouri de prajituri in ele. Si se aseaza langa mine. Ma strivea chestia aia. Bai, nu am nimic cu oamenii mai durdulii, nu am nimic cu tipele mai grase (bine, nici sa te dea sunca pe afara). Intelegeti voi, sunteti baieti destepti. ;) Vorba unui taximetrist: "sunt bune si alea durdulii, sa ai de unde sa apuci!" :lol:

Si la un moment dat vine timpu' sa coboram. eu stateam la geam, ca sa intelegeti. Batoza, in dreapta mea. Il intreb pe Marmota (care statea langa aia) unde coboram. Asta zice: Unde vrea pizda ta!

Gen eram constrans de tona aia de carne si 2 platouri de prajituri. De prajituri nu imi era frica! In schimb... nu puteam sa comentez aiurea la aia. Daca ii ziceam "Fa, da-ti fututi mortii si grasimea copilului matii mai acana si fa-mi loc sa trec, ca nu pot nici sa te sar, nici sa te ocolesc, nici cu elicopteru' sa te ridic" cred ca ma devora instant. Asa ca, am apelat la chestii de barbat adevarat: "Coborati?" Ea zice ca "nu de tot" sau "nu prea", eh in fine. Nu am inteles cum pula mea vroia ea sa coboare doar pe jumatate, adica in cacat, putea sa-si detaseze vreo 50 de kile de piele si o arunca pe geam? Isi varsa pateu' prin statie? Arunca o mana, un picior ca sa-si lase urme, sa stie pe unde sa se intoarca? Eh, am intrebat-o: "Da' imi faceti loc, nu?" Si mi-a facut.

Multi dintre voi nu intelegeti unde a fost barbatul adevarat din mine in situatia asta. Pai e simplu. Cu volumul impresionant al doamnei plimbatoare de prajituri, am strivit, indirect, sufletele a 3 muritori de rand, aspiranti la titlul de Barbati. Erau niste agarici mucosi, mancatori de vasilina si harfe pe paine. Din a 9-a. Pe scurt: boboci.

Na ca se poate sa fi finut si simtit. Cand vine vorba de interes, se stie.