16 ian. 2011

Blonda, blonda, da' o duce capu'

First of all, La multi ani si sa traiesc, ca de un an n-am mai scris pe blog.
Mi-am adus aminte de un episod cu o fosta colega, well, blonda. Acum vreo 3 ani, poate chiar 4, prin clasa a 9-a s-a stins curentul in liceu. ( De vreo doua ori, prima data va zic in continuare ce s-a intamplat, iar a doua oara am plecat cu totii ca era prea frig, gen se stinsese curentul intotdeauna iarna).
Si am zis ca va povestesc ce s-a intamplat prima data cu caderea curentului. Era intr-o iarna, miercuri seara (tin minte pentru ca aveam 2 ore de romana si asa de mult chef de ele, cum are cacatu' unui constipat sa iasa), afara frig, o combinatie intre ploaie si ninsoare, pe scurt o fleasca. Eram inca la inceputul iernii, nu cred ca era totusi decembrie, poate sfarsitul lui noiembrie, in fine, nu asta conteaza. Si la un moment pica lumina. Noi, fericiti, profa la fel, dăăă. Teoretic ar fi trebuit sa-si revina in cateva secunde, numai ca a noastra draga clasa era mai speciala. De ce? Ei bine... o blonda s-a gandit sa inchida si intrerupatoarele ca sa putem pleca si noi acasa. Si nimeni nu pricepea ce s-a intamplat. Nici profa nu se dumirea de ce noi tot nu aveam curent, in timp ce alte clase aveau, nici directoarea nu era dumirita si nici noi. Pana la urma am plecat, doar nu era sa facem ora pe intuneric, la lumina telefoanelor, nu?

Ei bine, postul asta il dedic Blondei, cea care a scapat o clasa intreaga de ora de romana.

Hai va pupa tata.