31 ian. 2011

De ce blogger a inceput sa suga greu dupa ce m-am mutat eu de pe el

Nu, nu eu sunt motivul. Nu zic ca daca ramaneam eu pe blogger totul nu se schimba, ci zic ca... s-au facut niste modificari prin care a inceput sa puta de ceva timp. Raman stupefiat cand aflu azi ce anume s-a modificat.


  • Interfata a ramas la fel, nu e nici de bine, nici de rau, 0 pct.
  • Editorul WYSIWYG sau visivig pe romană s-a imbunatatit cu fix 1 element in plus: Putem alege fontul dintr-un drop-down. 0 pct
  • S-a adaugat posibilitatea de a insera un break fara sa fie nevoie sa editezi nush ce pagini obscure din HTML. Mda, ok, eu facusem deja asta de dinainte sa se puna functionalitatea, deci e fix pula pentru mine. Deci 0 pct.
  • Inca nu avem posibilitatea de a insera un tag de cod. Gen niste chestii care sa nu trateze ce e scris intre ele ca un cod html, desi el este. Pe scurt... nu intelegeti. Mie poate imi trebuie. Deci -1 pct.
  • In zilele in care blogguiam grav, scriam vreo 2 posturi pe zi. Azi am aflat cu stupoare ca daca vrei sa-l scri pe al doilea, trebuie sa introduci un completezi un Captcha. -1 pct.
  • Implicit nu poti sa trimiti posturi de pe email pentru ca nu ai cum sa completezi Captcha-ul respectiv. Again.. fail. stateam azi sa ma dumiresc care e faza, de ce nu imi trimite mailul corect si imi da return cu delivery fail. Am descoperit.... Punctaj? Priceless.
  • Teoretic, ai putea sa scoti chestia asta. Practic nu. Teoretic, ar trebui sa fie undeva un buton, un buton pe care ochii mei nu-l vad. Dovada. Punctaj? Priceless.
  • Ca o alta masura de protectie, se poate ca blogul tau sa fie marcat ca spam. Al meu a fost. Teoretic, solutia e in linkul de mai sus. Practic, nu vad butonul. Punctaj? Priceless?
  • Se pare ca deoarece blogul meu a fost marcat ca spam, email-urile nu se salveaza ca drafturi cum spune in link-ul de mai sus. Punctaj? Ati prins ideea.