10 feb. 2011

2020 episodul 6.

Mai am jumatate de ora libera si vreau sa continui cu cacatu' asta de poveste. De cacat pentru ca devine telenovela in pula mea, am incercat sa nu o fac, dar nu imi iese. Bine. Asta e.

-Trezeste-te!
Am simtit o palma peste fata.
-Trezeste-te!
-Ce mortii masii e asta?
-Trezeste-te, am aterizat!
Bineinteles, a durat ceva pana m-am dezmeticit. Sincer, nu mai stiu din ce m-am trezit, din somn sau din betie, pentru ca nu mai stiu cum m-am culcat. In mintea mea se rupsese totul. Nu stiam pe ce lume eram. Cica as fi ajuns pe Yurikos. Ma uit in stanga, nimic. In dreapta, exa care imi daduse o palma peste fata.
-Trezeste-te!
-Sunt treaz!
-In sfarsit te-ai trezit! M-am trezit de prima data cand mi-ai dat o palma!
-Nu ti-am dat nicio palma, cred ca ai visat.
Ma uit in stanga, Oana. In dreapta exa care ma trezise. Asa era. Visasem. In avion agitatie. Inca nu aterizasem, eram doar pe punctul de a ateriza. Port o conversatie cu exa. O conversatie despre noi. Deja incepea iarasi sa ma enerveze. Mai bine nu veneam. Incepusem sa regret chestia asta. Incepuse sa-mi para rau. Si sa imi aduc aminte de tot. De cum am cunoascut-o, de cum a fost primul nostru sarut, chestii de cacat care te bantuie toata viata. Amintiri de cacat de care nu poti sa scapi. Nu mai eram atent la ce zice. Cred ca femeile te fac din orice conversatie sa regreti cate ceva si de aia nu poti sa le asculti. Si ele cred ca nu ne pasa. Asa suntem noi, niste porci.

Aud o voce care imi sopteste
-Trezeste-te!
Deschid ochii. Imi dau seama ca si asta era un vis. Oana ma trezise. Exa adormise peste mine, iar eu o tineam in brate. Imi placea la nebunie sa o vad cum doarme. Aproape ca ii uitasem chipul. Am tinut-o in brate pana cand am inceput aterizarea, cand s-a trezit si ea. De fapt, nu dormea. O cunosteam prea bine si mi-am dat seama ca de fapt era atipita. Am vorbit cu Oana despre relatia mea cu fosta. Ea auzise tot.
-Vreau sa-ti zic ceva. Nu m-am casatorit cu Cosmin decat din interes. Am fost impreuna doar 3 luni, in acte.
-Asa si?
-Poti sa te gandesti la asta? Si mai trebuie sa stii ca...... eu am vrut sa vii pe Yurikos.
-Sfinte cacat! Ce pula mea e asta? Conspiratia pizdii!
Cale de intoarcere nu mai era... Eram iarasi futut in cur.
-De ce centauru' meu din pantaloni ai facut asta?
-Pentru ca inca mai tin la tine!
Discutia a avut loc in timpul debarcarii. Am ajuns in fata sosirilor unde ne astepta Cosmin. In el nu vedeam decat un om care a avut ocazia sa-si bage pula-n nevasta-mea. Atat si nimic mai mult. Mi-a spus ca urma sa stau cu ei intr-un fel de casa/cabana/naiba stie. O cumpasasera ei. Nu mi-a convenit asta, dar se vede ca venirea mea era deja pregatita. Ok, hai ca n-o fi asa rau, in plm. Stau cu fosta si cu cel care a babardit-o timp de 3 luni sub acelasi acoperis. E de bine.